کد خبر: 550958
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۸:۲۴:۴۶
| |

سال آینده نمایشگاه کتاب بدور از سیاست بازی ها در شهر آفتاب برگزار شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی گفت: امیدواریم این نمایشگاه برای سال آینده بدور از سیاست بازی ها در شهر آفتاب برگزار شود.

سال آینده نمایشگاه کتاب بدور از سیاست بازی ها در شهر آفتاب برگزار شود
کد خبر: 550958
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۸:۲۴:۴۶

سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در جریان بازدید از روند آماده سازی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی گفت: با توجه به برگزاری این نمایشگاه در داخل شهر لازم است اقداماتی برای مراعات حال همسایگان مصلی و اهالی این محل صورت گیرد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در همه جای دنیا مردم محلات از برگزاری رویدادهای اینچنینی منتفع می شود اما در کشور ما برعکس است، بنابراین لازم است در زمان برگزاری نمایشگاه، همسایگان مصلی را ویژه ببینیم.

وی همچنین با اشاره به لزوم رعایت مسائل ایمنی (HSE) در نمایشگاه، بر لزوم رعایت مسائل مرتبط با سلامت روان اهالی و بازدیدکنندگان تاکید کرد و گفت: موضوع ترافیک میتواند برای مردم محله مشکل آفرین باشد.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری نمایشگاه سی و چهارم در سال ۱۴۰۲ در شهر آفتاب افزود: امیدواریم بدور از سیاست بازی ها، نمایشگاه در محلی که مختص آن ساخته شده، ترافیک مزاحم برای شهروندان کمتر دارد و مسائل ایمنی آن مرتبط با موضوع نمایشگاه دیده شده است برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها