کد خبر: 550181
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۲۱:۱۵:۲۷
| |

تولید و عرضه بدون توقف ماکارونی با همه ظرفیت/صادرات را فعلا متوقف کردیم

مالک یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ماکارونی کشور گفت: در حال تولید شبانه روزی و عرضه بدون توقف ماکارونی هستیم و با توجه به میزان تولید، هر کمبودی در این زمینه را در بازار رفع می کنیم.

تولید و عرضه بدون توقف ماکارونی با همه ظرفیت/صادرات را فعلا متوقف کردیم
کد خبر: 550181
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۲۱:۱۵:۲۷

​مرتضی سلطانی با بیان این مطلب اظهار داشت: آزاد شدن قیمت گندم و آرد صنف و صنعت و به عبارتی اصلاح یارانه این بخش براساس سیاست و تصمیم دولت، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت انجام شده که در واقع تصمیمی درست در جهت رفاه حال مردم بوده است. 

به گزارش فارس، وی افزود: آزاد شدن قیمت گندم باعث حذف رانت می شود و مردم اطمینان داشته باشند که اصلاح این یارانه به نفع آنها خواهد بود و اگر عجله نکنند به زودی منافع این تصمیم خوب دولت را خواهند دید. 

مالک یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ماکارونی در کشور افزود: کارخانه تحت مالکیت ما با تمام ظرفیت و به صورت شبانه روزی در حال تولید ماکارونی و عرضه به بازار است تا هر گونه کمبود ماکارونی را در بازار رفع کند. بنابراین  با توجه به میزان فراوان تولیدات هر زمانی هر فروشگاهی متقاضی ماکارونی باشد آمادگی کامل برای تامین تقاضای آن فروشگاه را حتی در ایام تعطیل داریم. 

وی بیان داشت: با توجه به میزان تولید و عرضه ماکارونی به بازار مردم هیچ کمبودی در رابطه با ماکارونی در فروشگاه ها نخواهند داشت و به زودی قفسه های تمام فروشگاه ها مملو از ماکارونی خواهد شد و خیال مردم در این خصوص راحت باشد. 

این تولید کننده ماکارونی در پاسخ به این سوال که آیا ماکارونی هایی که به بازار عرضه می شود با قیمت جدید عرضه خواهد شد یا از آرد یارانه ای قبلی به بازار عرضه می شود؟ گفت: همه محصولات تولیدی با آرد یارانه ای را به بازار عرضه کرده ایم اما اگر مغازه ای یا فروشگاهی ماکارونی یارانه ای را که قبلا تحویل گرفته را به قیمت جدید بفروشد ما مسئولیتی در این رابطه نداریم. 

سلطانی اظهار داشت: براساس مصوبه سازمان حمایت در مورد قیمت های جدید تولید ماکارونی با آرد آزاد، ما نیز تولیداتمان را به قیمت جدید روانه بازار می کنیم و لذا ماکارونی هایی که از این پس با آرد آزاد تولید می شود با قیمت مصوب جدید روانه بازار می شود. 

وی افزود: آزاد شدن قیمت آرد صنف و صنعت و جهانی شدن قیمت گندم باعث حذف قاچاق خروجی می شود زیرا زمانی که کالایی با قیمت یارانه ای تولید و عرضه شود قاچاق صورت می گیرد، بنابراین با آزاد شدن قیمت گندم قاچاق گندم و آرد نیز مفهوم خود را از دست می دهد و لذا محصولی مانند ماکارونی با قیمت جهانی تولید و روانه بازار می شود. 

سلطانی بیان داشت: وقتی قیمت مواد اولیه آزاد شود همه تولیدکنندگان شفاف کار می کنند و مردم نیز محصولی با کیفیت خواهند داشت. شفافیت همیشه به نفع مردم و تولیدکنندگان سالم است و دست تولیدکنندگان متقلب بعد از حذف یارانه از فرآیند تولید قطع می شود. 

این تولیدکننده ماکارونی گفت: ما تولیدکنندگان وظیفه داریم که در خدمت مردم باشیم و محصولاتی با کیفیت تولید کنیم و محصولاتمان را به درستی به بازار عرضه کنیم تا مردم احساس کمبود نکنند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها