کد خبر: 550001
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۴:۳۴:۰۵
| |

معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور:

تمرکز بر بازارهای صادراتی/ ۴۰ درصد ظرفیت های تولیدی تعطیل است

معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور با تاکید براینکه باید روی گسترش بازارهای صادراتی توجه و تمرکز کنیم، گفت: بازار فروش محصولات تولیدی مهمترین دغدغه به شمار می رود.

تمرکز بر بازارهای صادراتی/ ۴۰ درصد ظرفیت های تولیدی تعطیل است
کد خبر: 550001
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۴:۳۴:۰۵

محمدهادی زاهدی وفا بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و سرمایه گذاری شهرستان نوشهر بر لزوم توسعه و گسترش بازارهای صادراتی و فروش محصولات تولیدی کشور تاکید کرد و افزود: باید نسبت به گسترش وتوسعه بازارهای فروش محصولات تمرکز و برنامه ریزی کنیم.

به گزارش مهر، وی با عنوان اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود در بازار فروش مشکلی نداریم، خواهان تکمیل ظرفیت‌ها و طرح‌های نیمه تمام شد و گفت: باید برای بازار فروش صادراتی برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه کاره کشور بایدتکمیل شوند، تکمیل طرح‌های عمرانی و زیربنایی را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: با استفاده از تسهیلات باید نسبت به بازار فروش صادراتی و افزاش حجم تولید در کشور برنامه ریزی کنیم.

زاهدی وفا با اظهار اینکه حدود ۴۰ درصد ظرفیت‌های تولیدی کشور تعطیل است، خواستار تکمیل و فعال کردن این ظرفیت‌ها شد و افزود: طرح‌های نیمه کاره باید با یک ضرب الاجل معین تکمیل شوند.

وی در این سفر از برخی طرح‌های عمرانی و تولیدی شهرستان‌های نوشهر و چالوس بازدید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها