کد خبر: 548156
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۱:۳۳
| |

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان تعزیرات:

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار در صورت حذف ارز ترجیحی است

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به شرایط و انتظار تورمی در صورت حذف ارز ترجیحی، این سازمان با اصلاح آیین‌نامه‌ها آمادگی مواجهه با آن را در راستای خدمت به مردم دارد.

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار در صورت حذف ارز ترجیحی است
کد خبر: 548156
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۱:۳۳

محمدعلی اسفنانی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: همکاری مردم و مسئولان با این سازمان در کشور ضروری است و تمامی اقدامات برای کمک به اقشار جامعه، رسیدگی به مطالبات و پاسخگویی به مسایل طبق مقررات و وظایف است.    

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان تعزیرات حکومتی کاری مهم، سخت و دشوار است ادامه داد: این مجموعه با تلاش تمامی همکاران و همراهی مردم و مدیران با عزمی راسخ با وجود برخی کمبودها تاکنون نقش خود در نظارت بر بازار تا حد توان به خوبی انجام داده و ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید همه مسئولان در کشور به نقش و جایگاه این سازمان بیش از گذاشته واقف باشند خاطرنشان کرد: هنوز از دید برخی از مسئولان، سازمان تعزیرات حکومتی وظیفه دشواری برعهده ندارد و در این باره نگاه رو به جلویی نسبت به آن ندارند.

اسفنانی اظهار کرد: سازمان تعزیزات حکومتی به دلیل نقش و اهمیتی که در کشور به خصوص برای مواجهه به آثار تورمی و سایر موارد دارد باید روز به روز تقویت و با تامین نیازها و فراهم کردن امکانات با قدرت رسالت خود را در رسیدگی به مسایل مرتبط در سطح کشور انجام دهد.   

وی به اهمیت کار سازمان و اینکه برخی مواقع اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی در جامعه بر دشواری آن می‌افزاید اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه بروز آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سال ۱۳۹۶ که منجر به نابودی هزاران قطعه مرغ تخم‌گذار شد کشور را با کمبود تخم‌مرغ مواجه کرد و در این شرایط همه نگاه‌‎ها به تعزیرات بود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری تعزیرات حکومتی به وضعیت این مجموعه در یزد اشاره کرد و گفت: در مدت ۲ سال این استان از جایگاه ۲۴ کشوری به رتبه چهارم  ارتقا یافته و این نشان دهنده تلاش حداکثری تمامی همکاران این اداره‌کل است و امیدواریم این جایگاه به رتبه نخست برسد.

هچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه فضای کسب و کار به سرعت در حال تغییر است گفت: تلاش و اقدام سازمان تعزیرات حکومتی با همراهی مردم و همیاری مسئولان موجب موفقیت‌های بیشتر این مجموعه در سطح کلان و استان یزد است .

سید مسعود عظیمی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته افزود: سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به وضعیت بازار نیازمند تشکیل پرونده‌های تخلف است و قطعا برای تحقق اهداف مهم خود باید تمامی بخش‌ها همکاری لازم و مناسب را در سطح استان داشته باشند .

همچنین رییس‌کل دادگستری یزد با اشاره به مشکلات معیشتی، یکی از بخش‌های موثر در مواجهه با آن را سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یک دستگاه شبه قضایی برشمرد و افزود: کارکنان این حوزه در خط مقدم مبارزه با تخلفات اقتصادی هستند و باید وظایف خود را با جدیت و دقت انجام دهند.

غلامعلی دهشیری با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال توطئه علیه نظام و و انقلاب اسلامی هستند و کشور در معرض تحریم و جنگ اقتصادی است  ابراز امیدواری کرد که قرارگاهی تحت مدیریت یک فرمانده تمام فرایند در این حوزه از ابتدا تا آینده را برعهده گیرد تا از موازی‌کاری‌ در این بخش جلوگیری شود.

در این آیین با قدردانی از علی‌اکبر مختاری به جای وی سید محمدمهدی مهاجریان مقدم به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها