کد خبر: 545694
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۰۹:۵۵:۱۷
| |

شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه شد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو گفت: در راستای جهت جذب سرمایه گذار خارجی در بزرگترین منطقه آزاد کشور، این شرکت عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه شد.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه شد
کد خبر: 545694
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۰۹:۵۵:۱۷

ابراهیم جلیلی اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری و توسعه در راستای انجام ماموریت خود و با هدف کوشش در جهت جذب سرمایه گذاری خارجی و گسترش ارتباطات و تعاملات صاحبان صنایع و بازرگانان ایرانی و کشور ترکیه در زمینه های مختلف تجارت، صنعت، خدمات، کشاورزی، معدن و سایر امور مربوطه به عضویت اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در آمد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این اتاق با توجه به حجم بالای مبادلات تجاری ایران و ترکیه و پس از احساس نیاز شدید به لزوم گسترش هدفمند و ساختار یافته تجارت ایران با کشور ترکیه ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو ادامه داد: تشویق توسعه سرمایه‌گذاری و گسترش سطح مبادلات اقتصادی دو جانبه بین ایران و ترکیه، رفع مشکلات موجود در راه توسعه همکاری فعالان اقتصادی دو کشور، یافتن راهکارهای مناسب جهت برطرف کردن اختلافات حقوقی شرکت‌های ایرانی و ترک با همکاری و حمایت نهادها و ارگان‌های مرتبط در ۲ کشور و با درنظرگرفتن توان بخش خصوصی از اهداف راه اندازی این اتاق مشترک به شمار می رود.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو (سهامی خاص) در دی ماه ۱۳۹۵ به ثبت رسیده است؛ این شرکت دارای تابعیت ایرانی بوده و ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو بوده و در چارچوب مفاد اساسنامه و قوانین و مقررات حاکم بر مناطق آزاد تجاری صنعتی اداره می شود.

مرکز اصلی این شرکت در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها