گوشت باز هم گران شد!/ هرکیلو شقه گوسفندی تنظیم بازار ۱۹۷ هزار تومان شد

قیمت انواع گوشت قرمز در روزهای اخیر افزایش عجیب و غریبی را تجربه کرده است به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در فروشگاه شرکت پشتیبانی امور دام که مسئولیت تنظیم بازار را بر عهده دارد ۱۹۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

گوشت باز هم گران شد!/ هرکیلو شقه گوسفندی تنظیم بازار ۱۹۷ هزار تومان شد
کد خبر: 545582
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۴:۴۸:۳۹

قیمت انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در روزهای اخیر افزایش زیادی را تجربه کرده است به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی، هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در بازار از 155 هزار تومان تا 200 هزار تومان در تهران به فروش می رسد.

به گزارش تسنیم، این محصول در فروشگاه شرکت پشتیبانی امور دام که مسئولیت تنظیم بازار محصولات پروتئینی را برعهده دارد 197 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت هرکیلوگرم گوشت سردست منجمد گوسفندی تنظیم بازاری 108 هزار تومان، گوشت سردست منجمد گوساله تنظیم بازاری 107 هزار تومان و مرغ منجمد تنظیم بازاری 20 هزار تومان است که به وفور در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد.

قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی گرم به صورت لاشه 116 هزار تومان، نیم شقه سردست 120 هزار تومان و نیم شقه ران 125 هزار تومان است، هرکیلوگرم مرغ گرم نیز 31 هزار تومان به فروش می رسد که البته برای خرید آنها باید در صف ایستاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها