کد خبر: 545090
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۱۳:۲۵:۴۱
| |

کشف بیش از ۶۹۱ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکار در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (امین) از کشف انواع جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از ۶۹۱ میلیارد ریال طی ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

کشف بیش از ۶۹۱ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکار در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته
کد خبر: 545090
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۱۳:۲۵:۴۱

سردار سهراب بهرامی، فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی در ادامه اجرای مأموریت های قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح های عملیاتی مقابله با انواع جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان این پلیس با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، محل های دپو کالاهای قاچاق و احتکار شده را شناسایی و نسبت به کشف کالاهای قاچاق و احتکار شده اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کشفیات ذکر شده در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۹۱ میلیارد ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این راستا تعداد ۱۵۳ دستگاه خودرو توقیف و همچنین ۳۳۰ متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) گفت: کارکنان پلیس امنیت اقتصادی با روحیه جهادی در خدمت مردم هستند تا با اتکال به خداوند منان و با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد رونق و ارتقاء تولید باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها