کد خبر: 542705
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۹:۴۵
| |

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران خبر داد:

رکوردشکنی در صنعت انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از رکوردزنی صنعت انتقال در سال ۱۴۰۰ و انتقال حدود ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و ۶۰.۵ میلیارد لیتر فرآورده در کشور از طریق خطوط لوله انتقال نفت و فرآورده کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

رکوردشکنی در صنعت انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی
کد خبر: 542705
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۹:۴۵

ارسلان رحیمی در نشست ارائه گزارش عملکرد سالانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به اینکه حجم انتقال پارسال، رکوردی در سطح شرکت به شمار می‌آید، گفت: انتقال ایمن و پایدار وظیفه اصلی شرکت به‌شمار می‌آید و ثبت رکورد بیشترین حجم انتقال موفقیتی است که با تلاش و کوشش نیروهای شرکت در همه مناطق کشور به‌دست آمده است.

به گزارش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، وی افزود: استفاده از توان داخلی به باوری در شرکت تبدیل شده است و امروز تعمیر اساسی و حتی تولیدمحور توربین‌ها در داخل کشور با بهره‌گیری از توان سازندگان داخلی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به نقش مهم سرمایه انسانی در فعالیت‌های سخت و طاقت‌فرسای شرکت اشاره و تأکید کرد: این مجموعه با اعتقاد به سرمایه‌ بودن نیروی انسانی، نخستین شرکتی است که طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را اجرا کرد و هم‌اکنون نیز افزون بر انجام امور طبقه‌بندی نیروهای مدت موقت، چارت سازمانی نیروهای رسمی را تهیه کرده و امید می‌رود در آینده نزدیک مراحل نهایی آن انجام شود.

به گزارش شانا، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با مأموریت انتقال کلان مواد نفتی ایفای نقشی مؤثر در تأمین انرژی بخش‌های مختلف صنعتی و بهینه‌سازی اقتصاد ملی را به‌عهده دارد.

۱۹۴ مرکز انتقال نفت، تأسیسات و فشارشکن به‌صورت شبانه‌روزی وظیفه انتقال ایمن نفت خام از مبادی تولید به هفت پالایشگاه مهم کشور را دارد، همچنین این شرکت دریافت از هشت پالایشگاه و انتقال به مخازن انبارهای نفت متصل به خطوط لوله در سراسر کشور، تأمین سوخت مایع برخی از نیروگاه‌ها، فرودگاه‌ها و بخشی از خوراک صنعت پتروشیمی و در مجموع کنترل شبکه‌ای با کارکرد انتقال سالانه بالغ بر ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی (معادل ۶۰ میلیارد تن کیلومتر) را از طریق افزون بر ۱۴ هزار کیلومتر خطوط لوله به‌عهده دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها