کد خبر: 541310
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۵:۰۲:۲۰
| |

وزیر اقتصاد:

سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیون یورویی در نیروگاه برق گلستان پیگیری می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: انجام سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون یورویی در نیروگاه برق علی‌آبادکتول باهدف تامین انرژی و توسعه اقتصادی این استان در دستور کار قرار دارد.

سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیون یورویی در نیروگاه برق گلستان پیگیری می‌شود
کد خبر: 541310
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۵:۰۲:۲۰

احسان خاندوزی که برای همراهی با رییس جمهور در سفر استانی به گلستان سفر کرده عصر جمعه در نشست بررسی مشکلات نیروگاه برق گلستان در سالن جلسات نیروگاه برق علی آباد کتول افزود: برای تامین منابع مالی جدید برای تکمیل زیرساخت های نیروگاه برق علی آباد کتول تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: استان گلستان با برخورداری از ظرفیت بی‌نظیر اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری است تا از این طرق زمینه برای شکوفایی بیشتر استان فراهم شود.

وزیر امور اقتصادی و دارائی اضافه کرد: مشکلاتی که اکنون در نیروگاه برق گلستان وجود دارد قابل حل است و باید زیرساخت ها را برای توسعه این استان بیش از پیش فراهم کنیم.

خاندوزی گفت: سهم بهره مندی استان گلستان از مجموع طرح های سرمایه گذاری در دست اجرای کشور باید افزایش یابد و رفع محرومیت هایی که در این جلسه بیان شد، با عزم پولادین مسوولان محلی و ملی امکان‌پذیر است.

رییس جمهور صبح روز جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها