کد خبر: 539533
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۰۸:۳۹:۵۶
| |

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کرد:

تهاتر مطالبات قرارگاه خاتم با نفت خام

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا از دریافت مطالبات خود از دولت به صورت نفت خام و فروش آنها توسط سازمان‌های قانونی خبر داد.

تهاتر مطالبات قرارگاه خاتم با نفت خام
کد خبر: 539533
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۰۸:۳۹:۵۶

 سردار سید حسین هوش السادات در حاشیه مراسم اعطای بسته‌های معیشتی و تحویل واحدهای مسکن معلولان در جمع خبرنگاران گفت: در کنار فعالیت‌های جهادی و عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که در سراسر کشور در حال انجام است، اقدامات خوبی نیز در جهت رفع نیازمندی‌های معیشتی برداشته ایم.

به گزارش مهر، هوش السادات این فعالیت‌ها جزو مسئولیت اجتماعی قرارگاه در کنار فعالیت عمرانی دانست و اظهار داشت: بر این اساس بسته‌های معیشتی به مناسبت رجبیه و شعبانیه و به تولد امام حسین و روز پاسدار اعطا می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا تعداد این بسته‌ها را ۲۰۰ هزار بسته از اقلام خوراکی معتبر عنوان و تصریح کرد: از طریق سپاه استان‌ها، خانوارهای نیازمند مشمول دریافت این بسته‌ها شناسایی و کار توزیع انجام خواهد شد. همچنین بخشی از بسته‌های معیشتی به خانواده‌های محروم تا شعاع ۷۰ کیلومتری پروژه‌های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عرضه خواهد شد.

وی دیگر اقدامات قرارگاه خاتم در حوزه مسئولیت اجتماعی را راه اندازی کارگاه‌های اشتغال زایی که ۳۸ هزار بسته لوازم التحریر به خانواده‌های نیازمند عنوان کرد.

به گفته این مقام مسئول، این قرارگاه برای خانواده‌های نیازمند و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی بیش از ۶۵۰ واحد مسکونی احداث کرده که بخش زیادی از آنها تحویل و بخش باقیمانده تا پایان سال جاری به خانواده‌های نیازمند تحویل خواهد شد. در سالهای آینده نیز توسعه فعالیت‌های اجتماعی قرارگاه در دستور کار خواهد بود. این اقدامات در راستای محرومیت زدایی است.

هوش السادات افزود: واحدهای مسکونی احداث شده در متراژهای ۵۰ تا ۶۰ مترمربعی در تمام استان‌ها بوده و عمدتاً به خانواده‌های روستایی و مناطق دور افتاده و محروم و شهرهای کوچک اختصاص دارد.

وی با اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته جهیزیه با اقلام با کیفیت تأکید کرد: سپاه استان‌ها خانواده‌های محروم را شناسایی می‌کنند و این بسته‌ها در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه خاتم درباره مطالبات این نهاد از دولت بابت پروژه‌های عمرانی گفت: قرارگاه خاتم بابت مطالبات خود از دولت نفت خام دریافت کرده و توسط سازمان‌هایی که قانونی هستند به فروش می‌رساند. بخشی از وجوه آن را قرارگاه به عنوان مطالبات پیمانکاران و بخشی دیگر را به ساخت پروژه‌های جدید انتقال می‌دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها