کد خبر: 539002
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۴:۱۱:۳۹
| |

معاون وزیرکار:

ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در مناطق محروم ضرورت است

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی گفت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در مناطق محروم ضرورتی است که باید دنبال شود.

ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در مناطق محروم ضرورت است
کد خبر: 539002
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۴:۱۱:۳۹

 محمود کریمی بیرانوند در سفر به استان فارس با حضور در نشست شورای اداری شهرستان‌های «ممسنی و رستم» گفت: ظرفیت عظیمی به ویژه در حوزه انسانی در منطقه ممسنی و رستم وجود دارد.

 به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،وی افزود: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در مناطق محروم ضرورتی است که باید دنبال شود.

کریمی بیرانوند تأکید کرد: ارتقای فرهنگ کار فرآیندی بلندمدت و غیراثرگذار در برهه کنونی نیست، بلکه ابزار‌های نوینی در حوزه کسب و کار وجود دارد که می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

گفتنی است معاون امور تعاون و سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مدیرکل برنامه‌ریزی سازمان فنی و حرفه‌ای و مشاور معاون امور تعاون با هدف رفع بخشی از محرومیت ممسنی و رستم به این دو شهرستان سفر کردند.

در این سفر مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح‌های گردشگری و اشتغالزایی روستای «گجستان» شهرستان «رستم» بازدید و اعلام کردند تسهیلات اشتغالزایی روستایی برای توسعه این منطقه بکر گردشگری طبیعی اختصاص می‌یابد.

در این بازدید‌ها بر ضرورت تشکیل تعاونی‌های عمران و توسعه این دو شهرستان تأکید شد.

دیدار و گفت‌وگو با استاندار فارس از دیگر بخش‌های سفر یک روزه معاونین و مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان فارس بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها