کد خبر: 537438
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۴:۵۵:۱۶
| |

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

وزارت راه به وعده هادر خصوص فارس عمل کند

نماینده شیراز و زرقان در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا به وعده‌های خود در خصوص استان فارس در حوزه‌های راه، ریل و مسکن عمل کند.

وزارت راه به وعده هادر خصوص فارس عمل کند
کد خبر: 537438
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۴:۵۵:۱۶

ابراهیم عزیزی شامگاه پنج‌شنبه ۲۲ بهمن در حاشیه دیدار وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های فارس خطاب به رستم قاسمی گفت: شما پیش از رای اعتماد و پس از آن قول دادید که با جدیت مشکلات و کاستی‌های استان فارس در حوزه راه، ریل و مسکن را دنبال کنید و ما منتظر تحقق این وعده‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، او افزود: در این دو روزی که در استان هستید، مسائل مختلف استان را باید بررسی کرده و مورد به مورد را به نتیجه برسانیم.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس ادامه داد: ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم از موضوع آزادراه‌ها، بزرگ‌راه‌ها و ۴خط ریلی که چندین سال معطل مانده، به راحتی بگذریم و این نواقص در دوران مسوولیت شما نیز باقی بماند.

عزیزی در مورد بحث مسکن نیز گفت: اینکه همه تمرکز ما به سمت صدرا برود و شهر شیراز این گونه با این حجم حاشیه نشینی رها شود، از هیچ قاعده مدیریتی تبعیت نمی کند و سزاوار نیست.

او تاکید کرد: شیراز به هیچ عنوان مشکل زمین ندارد و هر کسی  این مسأله را عنوان می کند، حتما شیراز را نمی‌شناسد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید وقت گذاشت و دستگاه‌های اجرایی را پای کار آورد تا با یک رویکرد هوشمندانه مسائل مهم استان را در این بخش حل و فصل کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها