کد خبر: 536969
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۶:۰۴:۲۸
| |

بهره برداری از چندین پروژه صنعتی خدماتی در سقز

چندین پروژه صنعتی، تولیدی، خدماتی، رفاهی و غیره با حضور استاندار کردستان و به مناسبت دهه مبارک فجر در سقز افتتاح شد.

بهره برداری از چندین پروژه صنعتی خدماتی در سقز
کد خبر: 536969
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۶:۰۴:۲۸

استاندار کردستان همراه جمعی از مدیران کل برای افتتاح و بازدید از چند طرح تولیدی و خدماتی ظهر امروز وارد سقز شد.

​به گزارش فارس، اسماعیل زارعی کوشا در بدو ورود به سقز با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کرد.

 استاندار کردستان از شرکت نیک پلیمر کردستان تولید کننده انواع لوله و اتصالات پی وی سی در شهرک صنعتی سقز بازدید کرد.

در این واحد  نمونه صادراتی ۹۳ نفر به صورت مستقیم مشغول کار هستند و قرار است خط تولیدی جدیدی نیز در سال آینده راه‌اندازی شود.

زارعی کوشا در جریان این سفر واحد تولیدی تابلو کنترل آسانسور را که زمینه اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال توان تولید سالیانه ۵۰۰ دستگاه تابلو کنترل آسانسور را دارد افتتاح کرد.

افتتاح واحد تولید کننده انواع سینمای خانگی

واحد تولیدی انواع سینمای خانگی و دستگاه‌های مولتی میدیا در شهرک صنعتی سقز با سرمایه‌گذاری ۷۸ میلیارد تومان و توان تولید سالیانه ۱۷۰ هزار دستگاه و اشتغالزایی مستقیم ۶۰ دیگر پروژه ای بود که امروز با حضور استاندار کردستان در سقز به بهره برداری رسید.

همچنین کارخانه تولید لوازم خانگی در سقز با نام تجاری " آوکس" در این سفر مورد بازدید استاندار کردستان قرار گرفت، این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی۵۰ میلیون دلار برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

زارعی کوشا در ادامه از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز هم بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت و توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز قرار گرفت، این بیمارستان شامل بخش آی سی یو، کودکان، اورژانس، آزمایشگاه و رادیولوژی این بیمارستان با ۳۷ میلیارد تومان اعتبار و در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۰۰ متر بر اساس متولیان امر قرار است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 افتتاح 3 پروژه صداوسیما در سقز

زارعی کوشا در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان سقز سه پروژه مربوط به صداوسیمای مرکز کردستان در سقز، بانه و وزانه را با اعتبار 8 میلیارد تومان و ایستگاه گاز CGS دوم سقز را افتتاح کرد.

ایجاد این ایستگاه با سرمایه‌گذاری ۲۶ میلیارد توانی علاوه بر تامین گاز کارخانه ذوب آهن سقز در آینده بخش زیادی از نیاز شهر سقز و روستاهای اطراف به گاز طبیعی را برطرف می‌کند.

ببازدید از کارخانه در دست ساخت ذوب آهن، افتتاح همزمان ایستگاه سی جی اس دوم سقز و طرحهای گازرسانی،  افتتاح مرکز توانبخشی هلال احمر، بازدید از طرح در حال اتمام توسعه بیمارستان تامین اجتماعی، افتتاح طرحهای سیمای کردستان، بازدید از طرح در دست ساخت هتل ورزش، افتتاح طرح های تولید تابلو کنترل آسانسور داریوش منصوری و تولید سینمای خانگی آوا آرگون ماد در شهرک صنعتی، بازدید از کارخانه لوازم خانگی و تولید پلی اتیلن نیک پلیمر و فرودگاه سقز از برنامه‌های اولین سفر استاندار به سقز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها