کد خبر: 536524
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۶:۵۸:۴۲
| |

​موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

هنوز به عدالت مد نظر رهبران انقلاب است، نرسیده‌ایم

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هنوز به آن عدالتی که مد نظر رهبران انقلاب از اوایل انقلاب بوده، نرسیده‌ایم و برای رسیدن به آن باید اقدامات موثرتری شکل بگیرد.

هنوز به عدالت مد نظر رهبران انقلاب است، نرسیده‌ایم
کد خبر: 536524
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۶:۵۸:۴۲

​کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری ششمین روز از دهه فجر سال جاری به‌عنوان « انقلاب اسلامی، عدالت‌محوری، فسادستیزی» اظهار داشت: مبارزه با فساد و اجرای عدالت از اهداف اصلی انقلاب است، البته در مبارزه با فساد در این چهل و سه سال بسیار ضعیف عمل شده و از این‌رو دستگاه‌های نظارتی باید اقدامات خود را بیش از گذشته افزایش دهند تا مانع از وقوع فساد در کشور شوند یعنی باید به سمت پیشگیری و درمان رفت. 

به گزارش فارس، وی ادامه داد: این موضوع به این معنا نیست که مبارزه تاکنون با فساد در جمهوری اسلامی اتفاق نیفتاده است بلکه هر کجا که فسادی رخ داده نهادهای نظارتی ورود پیدا کرده و با آن مبارزه کرده اند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اقدامات موثر در قوه قضاییه، گفت: اقدامات خوبی از سوی نهادهای نظارتی شکل گرفته است اما این اقدامات به اندازه ای که باید کافی باشد نبوده و از این رو در فسادستیزی ما نمره خوبی دریافت نمی کنیم.

موسوی با اشاره به عدالت، تاکید کرد: هنوز به آن عدالتی که مد نظر رهبران انقلاب از اوایل انقلاب بوده است نرسیده‌ایم و برای رسیدن به آن باید اقدامات موثرتری شکل بگیرد، اما این بدان معنا نیست که وضع قبل انقلاب نسبت به بعد انقلاب خوب بوده است؛ زیرا در قبل از انقلاب شرایط و وضعیت به گونه‌ای بود که به هر کجای سیستم طاغوت نگاه می شد فساد و ناعدالتی دیده می شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: وضع کنونی مردم نسبت به قبل از انقلاب وضع قابل قبولی است؛ زیرا در گذشته رفاه فقط مخصوص یک قشر خاصی از کشور بود، اما اکنون قشر پایین جامعه هم از یک رفاه حداقلی برخوردار است اما رسیدن به آن رفاه حداکثری باید اقدامات موثری اتفاق بیفتد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها