کد خبر: 535400
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۶:۰۰:۰۸
| |

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان قزوینی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از پرداخت ۵۰۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خبر داد.

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان قزوینی
کد خبر: 535400
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۶:۰۰:۰۸

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین روز دوشنبه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۸۷ طرح کشاورزی به مبلغ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال در کارگروه به تصویب رسیده که از این تعداد تاکنون مبلغ ۵۰۳ میلیارد ریال در قالب ۶۱ طرح کشاورزی به صورت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده و مابقی در دست بررسی بانک‌ها است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده است، اظهار داشت: شهرستان قزوین با معرفی ۲۷ واحد تولیدی و دریافت ۱۹۸ میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است.

تبسمی یادآور شد: بانک کشاورزی با پرداخت ۲۱۹ میلیارد ریال برای ۱۴ واحد تولیدی، رتبه اول را در بین بانک های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی دارد.  

وی اضافه کرد: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرحهای دام و طیور، شیلات، گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، غیرفعال و نیمه فعال بنگاه‌های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی ذکر کرد و گفت: این تسهیلات در راستای پشتیبانی از تولید به منظور حفظ اشتغال، جهش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها