کد خبر: 535044
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۷:۰۴:۲۶
| |

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

اجرای صحیح طرح کارآمدسازی یارانه‌ها نیاز به برنامه‌ریزی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: اجرای طرح کارآمدسازی یارانه‌ها اقدام خوبی است و باید انجام شود، البته اجرای صحیح این طرح نیاز به برنامه‌ریزی و تدابیر ویژه است.

اجرای صحیح طرح کارآمدسازی یارانه‌ها نیاز به برنامه‌ریزی دارد
کد خبر: 535044
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۷:۰۴:۲۶

امیررضا نقش در بازدید از برخی صنایع لبنی استان و واحدهای دامداری در راستای بررسی میدانی مسائل و مشکلات دامداران، نهاده‌ها، شیر، صادرات شیر خشک و...، اظهار کرد: بازدیدهای میدانی از چند دامداری صنعتی و سنتی در منطقه شهرضا و شرکت‌های تولیدکننده شیر خشک داشتیم و از نزدیک مسائل و مشکلات بررسی شد. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: واحدهای تولیدی در زمینه نهاده‌ها با مشکلات زیادی در چند ماه اخیر مواجه بودند، همچنین در زمینه صادرات شیر خشک نیز با مشکلاتی مواجه هستند که در این بازدیدها نیز درباره مسائل مرتبط با آن همچون عوارض صادراتی مباحثی توسط تولیدکنندگان مطرح شد.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به لزوم حل سریع مشکلات بخش تولید، گفت: مسائل و مشکلات دسته‌بندی شده و پیگیری لازم از طریق وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش‌های مرتبط انجام خواهد شد تا هر چه زودتر مشکلات تولیدکنندگان برطرف شود و بتوانند از ظرفیت‌ها بهره ببرند.

وی اضافه کرد: همچنین شاهد بازگشایی مجدد سردخانه مشکات متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان بودیم که چند سال از چرخه خارج بود و با تلاش دوباره احیا شد و در حال حاضر با ظرفیت ۱۴۰۰ تن در ماه ظرفیت نگهداری و بسته‌بندی دارد، این موضوع به افزایش ظرفیت نگهداری مواد پروتئینی استان کمک می‌کند و تلاش می‌شود سایر ظرفیت‌ها نیز فعال شوند، چون استان به این ظرفیت‌ها نیاز داشت و امید است تا بتوان برای رفع مشکلات استان و تأمین نیاز گوشت قرمز استان هم با استفاده از این ظرفیت‌ها بهره کافی را ببریم.

وی ادامه داد: جلساتی به منظور انعکاس مسائل و مشکلات با مسئولان در تهران نیز خواهیم داشت، اجرای طرح کارآمدسازی یارانه‌ها اقدام خوبی است و باید انجام شود، البته قطعاً برای اجرای صحیح این طرح نیاز به برنامه‌ریزی و تدابیر ویژه است تا این موضوع به بهترین شکل اجرایی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها