کد خبر: 534512
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۲:۰۲:۴۰
| |

نماینده مردم قزوین در مجلس:

وزیر اقتصاد برای اصلاح وضعیت بورس برنامه دهد

نماینده قزوین در مجلس با اشاره به ریزش مستمر شاخص بورس گفت: مجلس و دولت باید در این باره تدبیری کنند؛ وزیر اقتصاد برای اصلاح وضعیت بورس باید برنامه ارائه کند، مردم خسارات زیادی دیده‌اند و باید با عاملان آن برخورد شود.

وزیر اقتصاد برای اصلاح وضعیت بورس برنامه دهد
کد خبر: 534512
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۲:۰۲:۴۰

لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن) مجلس و در تذکری شفاهی اظهار داشت: به دور از کار تخصصی و منطقی شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی هستیم و مردم از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی ناراضی هستند. چرا استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول نمی‌شود.

​به گزارش فارس، وی افزود: امروز در همه محافل صحبت از حذف ارز ترجیحی است، دولت چه ارز ترجیحی را حذف کند و یا نکند قیمت کالاهای اساسی نباید افزایش یابد، چرا که مردم پرداخت توان بیش از این را ندارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: قیمت گاز در حوزه تولید چندین برابر شده است و هیچ کس میزان افزایش را اعلام نمی‌کند این موضوع خسارات زیادی به تولید وارد کرده و می‌تواند منجر به افزایش قیمت کالاهای اساسی گردد.

سیاهکلی گفت: حقوق بازنشستگان معیشت آنها را تامین نمی‌کند و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید دنبال شود. از سال ۶۸ تاکنون تعداد کارکنان رسمی کاهش یافته و تعداد کارکنان شرکتی، قراردادی و روزمزد و سایر گزینه‌ها افزایش زیادی داشته است بعضی از کارکنان بیش از ۲۰ سال است که تعیین تکلیف نشده‌اند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و دولت باید در این زمینه تدبیری کنند. وزیر اقتصاد برای اصلاح وضعیت بورس باید برنامه ارائه کند، مردم خسارات زیادی دیده‌اند و باید با عاملان آن برخورد شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها