کد خبر: 534157
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۵:۴۸:۵۱
| |

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ورامین:

بیشترین تخلفات اصناف ورامین، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و گران‌فروشی است

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماه سال جاری ۲ هزار فقره پرونده مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: بیشترین تخلفات مربوط به عدم درج قیمت، کم فروشی و گران فروشی بوده که اکثر آنها منجر به صدور حکم شده و ۱۰ درصد پرونده ها در جریان اجرای احکام می‌باشند.

بیشترین تخلفات اصناف ورامین، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و گران‌فروشی است
کد خبر: 534157
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۵:۴۸:۵۱

فضل الله همتیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی ورامین، پیشوا و قرچک ظهر امروز در حاشیه گشت تنظیم بازار شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماه سال جاری قریب به ۲ هزار فقره پرونده داشتیم که مورد بررسی قرار گرفته اند اظهار کرد: اکثر پرونده‌های تخلفات مربوط به کالا و خدمات بوده است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه پرونده‌های مربوط به تخلفات، کالاهای اساسی مردم را شامل می‌شدند گفت: بیشترین تخلفات مربوط به عدم درج قیمت و کم فروشی و گران فروشی بوده است که اکثر قریب به اتفاق آنها منجر به رسیدگی و صدور حکم شده اند و در مرحله اجرا قرار دارند و ۱۰ درصد پرونده ها هم در جریان اجرای احکام می‌باشند که در دست رسیدگی و اجرای احکام هستند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ورامین، پیشوا و قرچک در خصوص گلایه مندی مردم از افزایش قیمت گوشت قرمز در ورامین افزود: در این زمینه شاهد نوساناتی بودیم که نظارت‌های لازم در این زمینه انجام شده و با مواردی هم که گزارش شده برخورد قانونی انجام گرفته است.

همتیان با تاکید بر اینکه اصناف و فروشندگان در اوضاع اقتصادی کنونی ضروری است که رعایت حال مردم را کنند بیان کرد: از کاسبان و اصناف می‌خواهیم بنا بر سود قانونی خرید و فروش کنند، در غیر این صورت با ارسال گزارشات مردمی با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر هوشیاری اداره تعزیرات و ارائه خدمات مناسب به مردم عنوان کرد: در این خصوص و برای ارتباط با مردم، سامانه ۱۲۴ وزارت صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در نظر گرفته شده و همچنین افرادی که تمایل به ارتباط با سامانه تلفنی را ندارند سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در اختیار آنها است که می‌توانند تخلفات را گزارش کنند و بر مبنای حوزه محل تخلف مأموران به محل گزارش اعزام می‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها