کد خبر: 533761
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۲۱:۳۴:۴۹
| |

رفع تصرف ۷ هزار مترمربع از اراضی ملی میامی/ کشف میلیاردی چوب قاچاق در شاهرود

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از رفع تصرف حدود هفت هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان میامی خبر داد و گفت: ۸۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در شاهرود کشف شد.

رفع تصرف ۷ هزار مترمربع از اراضی ملی میامی/ کشف میلیاردی چوب قاچاق در شاهرود
کد خبر: 533761
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۲۱:۳۴:۴۹

سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از رفع تصرف ۶ هزار و ۹۱۲ مترمربع، اراضی ملی شهرستان میامی و بازگرداندن آن به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش فارس، وی اظهار کرد: برابر شکایت اداره بنیاد مسکن شهرستان میامی، مبنی بر زمین‌خواری واقع در روستای کوهان توسط یکی از اهالی روستا، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی، مأموران انتظامی شهرستان میامی به همراه نماینده بنیاد مسکن و شخص متصرف در محل مورد اختلاف طرفین حاضر شدند و برابر دستور قضایی از ۶ هزار و ۹۱۲ مترمربع، اراضی ملی رفع تصرف شد.

میراحمدی ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده در شهرستان میامی را یک میلیارد ریال عنوان کرد که با هماهنگی قضایی رفع تصرف شد.

کشف ۸۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان شهرستان شاهرود حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه وانت مشکوک شدند و خودروی موردنظر را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به بررسی اولیه پلیس و تناقض‌گویی‌های راننده در ارائه سند یا مدارک قانونی اشاره کرد و گفت: در بازدید نهایی از این خودرو، ۸۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق کشف شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها