کد خبر: 532901
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۸:۰۶:۲۶
| |

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

نسبت به مالیات تعیین‌شده برای کرمان گلایه داریم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به افزایش 128 درصدی مالیات استان کرمان در بودجه 1401 گلایه داریم و اگر تجدیدنظر نشود مشکلاتی برای استان به وجود می‌آورد.

نسبت به مالیات تعیین‌شده برای کرمان گلایه داریم
کد خبر: 532901
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۸:۰۶:۲۶

محمدمهدی زاهدی در مراسم معارفه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان بیان کرد: همه کسانی که اینجا هستند مدیریتی در یک سطحی داشتند اما در دوران برزخی مدیریت کار برای مدیر بسیار سخت است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اداره این دستگاه بسیار سخت است اما آقای شهسواری در این مدت به عنوان سرپرست بهترین خود را نشان داد و برای آقای سلطانی نژاد آرزوی موفقیت داریم.

زاهدی ادامه داد: امورات باید با هماهنگی باشد اما هماهنگی به تنهایی کافی نیست؛ سایر ادارات، نهادها و سازمان‌های مرتبط علاوه‌بر هماهنگی باید حمایت کنند.

وی تصریح کرد: ما در استان کرمان در موضوع مالیاتی بسیار گلایه داریم؛ چگونه می‌شود بدون نظر مسئولین استان ۱۲۸ درصد مالیات استان را برای سال ۱۴۰۱ افزایش دهند.

زاهدی ادامه داد: در لایحه بودجه سال آینده صندوق پیشرفت و توسعه گذاشته شده، ما مناطق محروم بسیاری در استان داریم و باید پولی باشد تا کار شود. امیدواریم تجدید نظر شود وگرنه مشکل جدی برای استان ایجاد می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: فشار زیادی که به تولیدکننده برای گرفتن رتبه می‌آوریم ظلم است. جلوی فرار مالیاتی باید گرفته شود اما فشار مالیاتی به تولیدکننده ظلم است.

زاهدی تاکید کرد: شفاف‌سازی امورات و پاک بودن سیستم به خصوص در ارتباطات با بخش‌های خصوصی بسیار مهم است تا خدشه‌ای به مدیران وارد نشود.

بنابر این گزارش در این مراسم از زحمات حمید شهسواری تقدیر و صادق سلطانی نژاد به عنوان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها