کد خبر: 532370
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۲:۴۲:۰۲
| |

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد:

جشنواره ایده های اشتغالزا و کارآفرینی کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در خصوص ضرورت ایجاد و تثبیت اشتغال کشور گفت: برای نخستین بار و به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جشنواره ایده های اشتغالزا و کارآفرینی کشور، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.

جشنواره ایده های اشتغالزا و کارآفرینی کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 532370
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۲:۴۲:۰۲

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در خصوص ضرورت ایجاد و تثبیت اشتغال کشور گفت: برای نخستین بار و به همت وزارت تعاون، کار  و رفاه اجتماعی جشنواره ایده های اشتغالزا و کارآفرینی کشور، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی با بیان اینکه ایده های ارائه شده در این جشنواره باید به صورت یک مدل یا الگوی اشتغالزا در یک منطقه خاص و یا در سطح ملی باشد، اظهار داشت: محور های مرتبط با ایده های ارائه شده نیز در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی، اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان، اشتغال روستایی، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار و ... است.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال و کارآفرینی، شناسایی ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینانه، شناخت فرصت های ویژه اشتغال در مناطق مختلف کشور و تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های برتر اشتغالزا و صاحبان این ایده ها از جمله اهداف نخستین جشنواره ایده‌های اشتغالزا و کارآفرین کشور خواهد بود.

 وی زمان ثبت ایده ها را از ۲۰ دی ماه جاری لغایت ۵ بهمن ماه اعلام کرد و گفت: صاحبان ایده های اشتغالزا و کارآفرینانه در استان کرمانشاه می توانند با مراجعه به سامانه https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir/ و یا WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR  نسبت به ثبت ایده خود و شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

 حسن عزیزی با اشاره به اینکه ارزیابی ایده ها بر اساس میزان نوآوری بودن، امکان اجرایی نمودن ایده، نیاز به منابع مالی کم و قابلیت پایدار بودن اشتغال ارزیابی می شوند، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اهدای جایزه به ایده‌های برتر در این جشنواره، اقدامات لازم برای عملیاتی نمودن آن انجام داده و ایده های برتر را به عنوان الگو و مدل اشتغالزایی در راستای ماتریس زیست بوم اشتغال کشور انجام خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها