رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

دولت سیزدهم مصمم به توسعه صنایع و تولید داخل است

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: اهتمام دولت سیزدهم و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افزایش جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن، افزایش تولید واحدهای موجود و به خصوص در حوزه معادن می‌باشد.

دولت سیزدهم مصمم به توسعه صنایع و تولید داخل است
کد خبر: 532233
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۸:۴۲:۱۳

غلامرضا بابایی، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در چهل و چهارمین جلسه تسهیلات و رفع موانع تولید استان در شهرستان سردشت اظهارداشت: اهتمام دولت سیزدهم و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افزایش جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن، افزایش تولید واحدهای موجود و به خصوص در حوزه معادن می‌باشد. 

به گزارش فارس، وی افزود: در راستای اجرایی شدن برنامه‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت سازمان صمت استان نیز در تلاش برای تسهیل و رفع موانع پیشروی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی می‌باشد که البته در این خصوص اتفاقات خوبی در استان رخ داده که نمونه بارز آن بازگشت به چرخه تولید چندین واحد صنعتی و چند معدن می‌باشد.

بابایی خاطرنشان کرد: در شهرستان سردشت ۵۱ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری معتبر با پیش‌بینی اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر وجود دارد که تعدادی از این واحدها متاسفانه با توجه به مشکلات پیش آمد و موانع موجود در این شهرستان نیمه فعال و یا راکد شداند که در تلاش سازمان صمت استان برای احیاء و بازگردانی این واحدها به چرخه تولید است.

در این جلسه علاوه بر بررسی مشکلات و موانع چند واحد معدنی و صنعتی مشکلات و موانع در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نیز مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه که از اهمیت زیادی هم برخوردار بود مشکلات مرز کیله سردشت است که عمده مشکلات این گمرک، نبود انبارهای عمومی، نامناسب بوده جاده دسترسی، نبود امکانات رفاهی مناسب برای مسافرین و غیره تمامی موانع موجود در این گمرک از سوی مسئولان ذیربط مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که برای حل این مشکلات نیز تصمیماتی اتخاذ گردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها