کد خبر: 531964
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۲:۵۷:۴۰
| |

۳۲۴ طرح اقتصادی متقاضی دریافت تسهیلات در کهگیلویه وبویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حال حاضر ۳۲۴ طرح اقتصادی در استان متقاضی دریافت تسهیلات هستند.

۳۲۴ طرح اقتصادی متقاضی دریافت تسهیلات در کهگیلویه وبویراحمد
کد خبر: 531964
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۲:۵۷:۴۰

احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در گچساران اظهار کرد: سرمایه گذاری یک فرایند پویا بوده و اگر تمام متقاضیان طرح‌ها را به اتمام برسانند تحول چشم گیری در رونق و توسعه اقتصاد کهگیلویه وبویراحمد شکل خواهد گرفت.

به گزارش فارس، وی بیان کرد: در حال حاضر برای ۳۲۴ طرح در حوزه های کشاورزی، صنعتی و گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد متقاضی تسهیلات وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه متقاضیان این تعداد طرح در فرایند ادارات اخذ تسهیلات هستند، تصریح کرد: از این تعداد طرح افزون بر ۲۱۴ مورد در حوزه کشاورزی، صنعت ۷۰ مورد و ۴۰ طرح نیز در حوزه گردشگری است.

عسکری عنوان کرد: اشتغالزایی برای این تعداد طرح عنوان شده حدود ۱۰ هزار نفر است که اگر همه آنها به بهره برداری برسند این اشتغالزایی محقق خواهد شد.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اعتباراتی به طرح ها و پروژه های استان ابلاغ شد که در حال تخصیص است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: از ۱۴ طرح بزرگ استان ۵۰ درصد آن در گچساران قرار دارد.

عسکری بیان کرد: از جمله این طرح ها در گچساران می توان به طرح بیو اتانول با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طرح هربی فارم با ۷۰ درصد پیشرفت و پتروشیمی بزرگ گچساران که به زودی تکمیل و راه اندازی می‌شود، اشاره کرد.

وی افزود: متقاضی طرح پتروشیمی دوم گچساران نیز در حال طی کردن مراحل اداری آن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد باید هماهنگی در گچساران بیشتر شود، اضافه کرد: مسائل نباید بعد از مدتی یا ۴۵ روز در گچساران لاینحل بماند و اگر نتوانیم به خوبی فرایند اداری را انجم دهیم در دست یابی به اهداف دچار مشکل خواهیم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها