معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه تشریح کرد:

حوه حذف ارز ترجیحی در کمیسیون تلفیق بودجه

معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: در نشست امروز صبح این کمیسیون مباحث مربوط به نرخ ارز ترجیحی، حذف ارز یارانه‌ای، نحوه جبران آن در جامعه، اثرات تورمی این حذف و چگونگی اطمینان از تامین کالاهای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حوه حذف ارز ترجیحی در کمیسیون تلفیق بودجه
کد خبر: 531553
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۱۳:۴۷:۴۱

پورمحمدی معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور گفت: دیروز نمایندگان در صحن علنی به کلیات لایحه بودجه سال 1401 اعتماد کرده و به آن رای دادند اما دغدغه‌هایی داشتند که مقرر شد، مطالب وکلای ملت در جلسات کمیسیون تلفیق به صورت جزئی مطرح تا مسئولان دولتی به آن ها پاسخ دهند.

به گزارش خانه ملت، وی ادامه داد: در نشست امروز مباحث مربوط به نرخ ارز ترجیحی، حذف ارز یارانه‌ای، نحوه جبران آن در جامعه، اثرات تورمی این حذف، چگونگی اطمینان از تامین کالاهای اساسی، حمایت از واردکننده‌ها و دسترسی واحدهای تولیدی به تسهیلات و سرمایه در گردش، در اختیار گرفتن کالا با بهترین شرایط توسط مردم و ... مطرح و بررسی شد.

پورمحمدی تاکید کرد: نحوه تامین و اختصاص یارانه به گندم و دارو نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به دلیل نبود زمان کافی قرار شد، بقیه مطالب در جلسه عصر مطرح شود./

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها