بازدید مسئولان دولت از نمایشگاه توانمندی‌ها و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد استان قم

مسئولان دولت از نمایشگاه توانمندی‌ها و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد استان قم بازدید و بر رفع موانع پیش روی آن‌ها در تولید و کسب‌وکار تأکید کردند.

بازدید مسئولان دولت از نمایشگاه توانمندی‌ها و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد استان قم
کد خبر: 529678
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۸:۵۴:۴۷

محمود تلخابی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان قم بیان کرد: این نمایشگاه هم‌زمان با نخستین روز ورود ریاست محترم جمهوری به استان قم در شهرستان کهک آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت امدادگران حوزه خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم برگزار شده است افزود: ۱۸ راهبر شغلی و کارآفرین در این نمایشگاه رزمایشی از توانمندی‌های خود را تولید محصولات مختلف ارگانیک، پوشاک، مصنوعات چوبی، فرش و مشاغل تزئینی به نمایش گذاشتند.

تلخابی بابیان اینکه تعدادی از مسئولان کشوری و استانی از نمایشگاه بازدید کردند، عنوان کرد: مدیران بازدیدکننده از کمیته امداد استان قم برای اجرای موفق طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد قدردانی کردند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان قم اظهار کرد: مسئولان حاضر در این رزمایش خواستار اتحاد و انسجام بیشتر کارآفرینان با دولت برای رفع موانع توسعه اشتغال در کشور شدند و ابراز امیدواری کردند با حمایت دولت از تولید و کارآفرینی و تلاش بیشتر صاحبان مشاغل رونق اقتصادی به کشور بازخواهد گشت.

وی تصریح کرد: مسئولان کشوری بازدیدکننده از نمایشگاه توانمندی‌ها و کارآفرینی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، مهناز امامدادی، رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور و غلامرضا خواجه، مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد بودند.

تلخابی در پایان گفت: بسیاری از مدیران استان قم نیز از این نمایشگاه بازدید کردند و برای همکاری با کمیته امداد استان قم اعلام آمادگی کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها