کد خبر: 527827
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۸:۴۴:۲۸
| |

خرید بلیط هواپیما استانبول از سفرمارکت

سفر به استانبول مستلزم خرید بلیط هواپیما استانبول از آژانس مسافرتی معتبر و با قیمت و کیفیت مناسب است. به همین دلیل سفرمارکت به عنوان یک پلتفرم معرفی ارائه‌دهندگان خدمات سفر و خرید آن در کنار شماست تا رزرو بلیط هواپیما به استانبول و دیگر مقاصد خارجی را آسان و بهینه کند.

خرید بلیط هواپیما استانبول از سفرمارکت
کد خبر: 527827
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۸:۴۴:۲۸

سفر به استانبول مستلزم خرید بلیط هواپیما استانبول از آژانس مسافرتی معتبر و با قیمت و کیفیت مناسب است. به همین دلیل سفرمارکت به عنوان یک پلتفرم معرفی ارائه‌دهندگان خدمات سفر و خرید آن در کنار شماست تا رزرو بلیط هواپیما به استانبول و دیگر مقاصد خارجی را آسان و بهینه کند. اگر قصد دارید تا به این شهر زیبا سفر کنید، به آسانی می‌توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن سفرمارکت، پروازهای مختلف را از دید قیمت و کیفیت چک کرده و هرکدام که مناسب‌تر است را رزرو نمایید. در این مقاله به طور دقیق به شما خواهیم گفت که این کار چگونه انجام می‌شود.

رسالت سفرمارکت در بازار گردشگری

سفرمارکت به عنوان یک پلتفرم بازار مجازی تلاش دارد تا به واسطه حضور و گردآوردن آژانس‌های مسافرتی گوناگون، متنوع‌ترین امکانات سفر را عرضه کند. شما با جستجو در این سایت می‌توانید مراکز اقامتی و بلیط هواپیما یا قطار مورد نیازتان را از آژانس‌های گوناگون چک کرده و هرکدام که مناسب‌تر است را انتخاب نمایید. سفرمارکت هدفش ارائه خدمات متنوع سفر به گردشگران و عرضه آن بدون واسطه و با بهترین قیمت است؛ چیزی که در بازار گردشگری ایران بی‌سابقه است.

نحوه خرید بلیط هواپیما استانبول از سفرمارکت

اکنون شاید با این سوال مواجه باشید که خرید بلیط چارتر استانبول به تهران از سفرمارکت چگونه است؟ در ادامه به شما می‌گوییم که شیوه صحیح انجام این کار چیست و چه فرایندی را باید طی کنید.

قدم اول

در ابتدای کار شما باید به کمک گزینه‌های سمت راست سایت و یا بالای اپلیکیشن، وارد صفحه رزرو بلیط هواپیما شوید. سپس با انتخاب مبدا، مقصد، تاریخ رفت و تعداد مسافر اطلاعات اولیه را وارد نمایید. بعد از آن گزینه جستجوی بلیط هواپیما را بزنید تا پروازهای تاریخ مورد نظر به شما نشان داده شوند.

نحوه خرید بلیط هواپیما استانبول از سفرمارکت

قدم دوم

در دومین قدم از رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت وارد صفحه پروازهای پیشنهادی می‌شوید و تمام پروازهای تاریخ تعیین شده برایتان نمایش داده می‌شود. در این صفحه ایرلاین‌ها، ساعت پرواز و ساعت رسیدن، قیمت بلیط، نام آژانس فروشنده، شماره پرواز و مدت زمان سفر نشان داده شده است. به همین دلیل بسته به زمان و بودجه خود می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید انتخاب نمایید.

قدم سوم

بعد از انتخاب بلیط مورد نظر کافیست روی آن کلیک کرده تا آژانس‌های فروشنده نشان داده شوند. سپس می‌توانید از بین آن‌ها مناسب‌ترین را در نظر گرفته و با کلیک بر روی گزینه مشاهده و خرید رزرو خود را نهایی کنید.

نحوه خرید بلیط هواپیما استانبول از سفرمارکت

قدم چهارم

پس از تعیین گزینه مشاهده و خرید وارد صفحه رزرو بلیط آژانس فروشنده می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات مسافر بلیط را خریداری می‌کنید. در این صفحه لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی مسافر به انگلیسی، شماره تماس، آدرس ایمیل، جنسیت و تاریخ تولد را وارد کنید. در نهایت با تعیین گزینه تایید اطلاعات به صفحه پرداخت وارد شده و بلیط مورد نظر را خریداری می‌کنید.

فیلترهای صفحه رزرو بلیط هواپیما

در هنگام خرید بلیط هواپیما استانبول با فیلترهایی در سمت راست صفحه رو به رو می‌شوید که هرکدام کارایی خاصی دارند. در آنجا می‌توانید پروازهای دارای توقف (برای رفتن به مسیرهای خارجی دور)، نام شرکت هواپیمایی، بازه قیمت، ساعت پرواز، نوع بلیط، مدت زمان سفر و نام فروشنده را جستجو کرده و دقیق‌تر پرواز مورد نظر را پیدا کنید. همچنین در فیلترهای بالای صفحه می‌توانید دیگر تاریخ‌های پرواز و قیمت‌های میانگین آن‌ها را ببینید.

چند نکته کاربردی

  • برای رزرو بلیط مختص کودک بهتر است درباره قوانین آن از قبل اطلاعات کسب کنید.
  • با انتخاب گزینه لغو فیلترها می‌توانید موارد تعیین شده را کنسل نمایید.
  • در هنگام تعیین تاریخ پرواز، تاریخ میلادی آن نیز به طور همزمان نشان داده خواهد شد.
  • با کمک فیلتر مخصوص می‌توانید بزرگسال بودن و یا کودک بودن مسافر را تعیین کنید.
  • با تعیین تاریخ برگشت می‌توانید بلیط برگشت خود را همزمان خریداری نمایید.

رزرو بلیط هواپیما استانبول با اپلیکیشین

اپلیکشین سفرمارکت یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما است که در اختیارتان قرار داده شده است. شما با نصب آن می‌توانید بدون نیاز به ورود به سایت و از طریق حساب کاربری که از قبل ساخته‌اید پرواز مورد نظر را پیدا و رزرو کنید. به یاد داشته باشید که خرید بلیط هواپیما استانبول از طریق اپلیکشین سفرمارکت همانند رزرو از وب سایت است. برای این کار باید اطلاعاتی مثل تاریخ پرواز، تعداد مسافرین و غیره را وارد کرده و از بین موارد ارائه شده بهترین را انتخاب نمایید.

دیگر خدمات سفرمارکت چیست؟

علاوه بر خرید بلیط هواپیما استانبول از سفرمارکت می‌توانید دیگر خدمات سفر را از این پلتفرم بخواهید. از جمله دیگر امکاناتی که این وب سایت ارائه می‌دهد می‌توان به رزرو پرواز داخلی، رزرو هتل، رزرو ویلا و اقامتگاه، خرید تور داخلی و خارجی و رزرو بلیط قطار اشاره کرد. همچنین قرار است که به زودی رزرو بلیط اتوبوس نیز به لیست خدمات سفرمارکت اضافه شده و در اختیار گردشگران قرار گیرد. فراموش نکنید که وبلاگ سفرمارکت نیز مقالات خواندنی و کاربردی را برایتان در نظر گرفته است.

در هنگام رزرو بلیط هواپیما استانبول سفرمارکت به این نکات توجه کنید

  • اگر قصد همراه شدن با تورهای داخلی و یا خارجی را دارید سفرمارکت متنوع‌ترین تورها را تقدیمتان می‌کند.
  • در هنگام رزرو هتل مواردی مثل درجه هتل، تاریخ سفر، تعداد مسافران، موقعیت، خدمات هتل و حتی تصاویر آن را دقیق بررسی نمایید تا بعدها مجبور به تغییر رزرو خود نشوید.
  • در صورت نیاز قوانین مربوط به همراه داشتن حیوان خانگی را در خطوط هواپیمایی مورد نظر کنترل کنید.
  • در زمان رزرو اطلاعات مسافران را به طور دقیق وارد نمایید.
  • در صورت تمدید زمان سفر مراتب را به آژانس ارائه دهنده اطلاع دهید.

کلام پایانی

همانگونه که در بالاتر گفتیم خرید بلیط هواپیما استانبول تنها یکی از خدمات سفرمارکت است که به مسافران عرضه می‌شود. برای تهیه دیگر خدمات نیز تنها کافیست به صفحه مربوطه در وب سایت ما بروید و یا از طریق اپلیکشین اقدام به رزرو نمایید. همواره به یاد داشته باشید که کارشناسان ما در کنار شما هستند تا راهنماییتان کرده و مشکلات احتمالی را برایتان برطرف کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها