کد خبر: 527234
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۶:۰۱:۰۰
| |

مسابقه تریدر برتر رابین‌کش

باتوجه‌به جذابیت‌های موجود در بازار ارز دیجیتال تعداد زیادی از افراد به دنبال ورود به این بازار هستند. بسیاری از متخصصان و تریدرهای این حوزه سودهای بسیار خوبی از بازار کسب کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا افرادی که آشنایی لازم با خصوصیات بازار ارز دیجیتال را ندارند هم برای ورود به این شکل از معامله‌گری ترغیب شوند.

مسابقه تریدر برتر رابین‌کش
کد خبر: 527234
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۶:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| باتوجه‌به جذابیت‌های موجود در بازار ارز دیجیتال تعداد زیادی از افراد به دنبال ورود به این بازار هستند. بسیاری از متخصصان و تریدرهای این حوزه سودهای بسیار خوبی از بازار کسب کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا افرادی که آشنایی لازم با خصوصیات بازار ارز دیجیتال را ندارند هم برای ورود به این شکل از معامله‌گری ترغیب شوند.

صرافی رابین‌کش در کنار خدمات تخصصی خود برای تریدرها در راستای مسئولیت اجتماعی کسب‌وکار تصمیم گرفته تا مسابقه‌ای را تحت عنوان «تریدر برتر رابین‌کش» برگزار کند. این مسابقه به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه فرصت رقابت برابر در یک بازار منطبق با واقعیت را می‌دهد. هدف اصلی این مسابقه آزمایش سطح توانایی معامله‌گران در کنار ایجاد امکان آموزش و یادگیری برای افراد تازه‌کار بازار است.

اهمیت آموزش پیش از ورود به بازارهای مالی مخصوصا بازار ارز دیجیتال امر بسیار مهمی است که متاسفانه در اغلب اوقات مورد کم‌توجهی قرار گرفته است. در صورت نداشتن دانش کافی در خصوص تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال و همچنین عدم آشنایی با مدیریت ریسک و روانشناسی مالی، خطر ضررهای جبران‌ناپذیری متوجه فعالان این حوزه خواهد بود. یکی از اهداف اصلی برگزاری مسابقه تریدر برتر، ایجاد آگاهی و آموزش صحیح و اصولی در خصوص تمام جنبه‌های کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی است.

شرکت در «مسابقه بزرگ تریدر برتر رابین‌کش» برای عموم مردم آزاد است و تنها شرط آن احراز هویت در صرافی است. در شروع مسابقه به تمام افرادی که برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده باشند اعتبار مجازی اهدا خواهد شد. حضور در این مسابقه به تمام افراد باتجربه و تازه‌کار در حوزه ارزدیجیتال توصیه شده و مجموعه رابین‌کش تلاش می‌کند تا با برگزاری آن، توان رقابتی و دانش معامله‌گری را در سطح عمومی و تخصصی را افزایش دهد.

جوایز مسابقه تریدر برتر رابین‌کش

 

جوایز مسابقه تریدر برتر رابین‌کش

- جایزه بزرگ: 5 نفر اول مسابقه تریدر برتر رابین‌کش، تمام سودی را که از معاملات کسب نموده‌اند را به‌عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. (توجه داشته باشید که هیچ سقف و محدودیتی برای میزان جایزه وجود ندارد. اگر شما در بین 5 نفر برتر مسابقه قرار بگیرید، تمام سودی را با سرمایه مجازی کسب کرده‌اید، بدون کم‌وکاست به‌صورت واقعی دریافت خواهید کرد.)

- به 10 نفر برتر مسابقه تریدر رابین‌کش تخفیف 50 درصدی در کارمزد معاملات رابین‌کش به مدت 1 سال اهدا خواهد شد. (این تخفیف شامل کارمزد معاملات در بازارهای برخط و اکسپرس پلتفرم رابین‌کش خواهد بود.)

- به 30 نفر برتر از افرادی که در رتبه‌های اول قرار گرفته‌اند، تا سقف 30 درصد از سود دوستانشان اهدا خواهد شد.

قوانین مسابقه تریدر برتر رابین‌کش


1-شرکت در مسابقه تریدر برتر رابین‌کش برای عموم مردم آزاد بوده و محدودیت سنی برای حضور در آن بالای 18 سال است.

2- هیچ مبلغی به‌عنوان ورودی از شرکت‌کنندگان دریافت نشده و شرکت در این مسابقه کاملا رایگان است.

3- حساب کلیه شرکت‌کنندگان به میزان 8 میلیون تومان به‌صورت مجازی شارژ خواهد شد. در صورت تکمیل فرآیند احراز هویت این مبلغ به 10 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

4- مسابقه تریدر برتر رابین‌کش به مدت 10 روز و از تاریخ 5 دی‌ماه 1400 ساعت 20:00 شروع شده و تا 15 دی‌ماه 1400 ساعت 20:00 ادامه خواهد داشت.

5- شرکت در مسابقه نیاز به احراز هویت نخواهد داشت. در طول مسابقه هر شماره‌تلفن یکبار اجازه ثبت‌نام داشته و صرفا برندگان مسابقه برای دریافت جوایز خود باید فرآیند احراز هویت را انجام دهند.

6- امکان تکمیل فرآیند احراز هویت در هر زمانی از مسابقه فراهم بوده و پس از تکمیل آن مبلغ 2 میلیون تومان به اعتبار مجازی شرکت‌کننده اضافه خواهد شد. درصورتی‌که قبل از شروع مسابقه احراز هویت را انجام داده باشید، به طور اتوماتیک اعتبار شروع مسابقه 10 میلیون تومان خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم به دلیل ازدحام در حین برگزاری مسابقه، پیش از شروع آن فرآیند احراز هویت خود را تکمیل کرده تا با اعتبار بیشتری به مسابقه بپردازید.

7- رتبه‌های برتر به‌صورت روزانه محاسبه شده و در صفحه‌ای جداگانه و با آپدیت ساعتی منتشر می‌شوند. رابین‌کش حق انتشار نام و نام خانوادگی افراد برتر را دارد.

8- امکان ورود به مسابقه تا پایان آن در 15 دی‌ماه 1400 فراهم است.

9- جهت شفاف‌سازی فرآیند مسابقه و انتخاب نفرات برتر، رابین‌کش در صورت صلاحدید حق انتشار ریز معاملات و پرتفوی شرکت‌کنندگان را خواهد داشت.

مزایای شرکت در مسابقه تریدر برتر رابین‌کش


از مهم‌ترین مزایای شرکت در این مسابقه محک‌زدن اطلاعات و دانش ترید در افراد مختلف است. با آزمودن توانایی‌ها افراد می‌توانند در استراتژی مالی خود تجدیدنظر کرده و در راستای بهبود آن تلاش کنند. از طرفی حضور رایگان در مسابقه فرصتی برابر در اختیار تمام اقشار جامعه قرار داده و تبعیضی بین افراد قائل نخواهد شد.

ایجاد فرصت یادگیری و آموزش در حین مسابقه از دیگر مزایای اصلی شرکت در مسابقه تریدر برتر رابین‌کش بوده و به افراد مبتدی کمک می‌کند تا آمادگی لازم برای حضور موثر در بازار ارز دیجیتال را به دست آورند. از طرفی رقابت با برترین تریدرهای ایرانی فرصتی است که به‌ندرت پیش می‌آید. سنجش توانایی خود و رقابت با بهترین تریدرهای ایرانی از جذابیت‌های منحصربه‌فرد مسابقه بزرگ تریدر برتر است.

نحوه شرکت در مسابقه تریدر برتر رابین‌کش

 

نحوه شرکت در مسابقه تریدر برتر رابین‌کش


برای شرکت در مسابقه تریدر برتر رابین‌کش کافی است تا وارد صفحه مسابقه در صرافی رابین‌کش شده و شماره‌تلفن همراه خود را ثبت کنید. همان‌طور که اشاره شد برای شرکت در مسابقه نیازی به احراز هویت نبوده و صرفا با ثبت شماره‌تلفن خود، حساب کاربری شما برای شرکت در مسابقه شارژ خواهد شد.

توجه داشته باشید که دسترسی کاربران به پنل مسابقه رأس ساعت 20:00 روز یکشنبه 5 دی‌ماه 1400 باز خواهد شد.

در مورد صرافی رابین‌کش


بسیاری از ایرانیان برای حضور در بازار ارز دیجیتال با مشکلاتی مثل تحریم‌ها و محدودیت‌های مختلف در واریز یا برداشت پول فیات و رمزارز دست‌وپنجه نرم می‌کنند. تعداد زیادی از صرافی‌های بین‌المللی به کاربران ایرانی خدمات نداده و در صورت شناسایی کاربران ایرانی حساب آنها را بلوکه می‌کنند. این مشکل همیشه سرمایه و دارایی تریدرهای ایرانی را با خطرات و ریسک‌های زیادی همراه می‌کند. معامله‌گران قدیمی‌تر می‌توانند صرافی‌های خارجی زیادی را نام ببرند که یک شبه حساب آنها را مسدود کرده است.

اصلی‌ترین راه‌حل برطرف‌کردن این مشکل استفاده از صرافی‌های امن و معتبر ایرانی است. صرافی‌های ایرانی به کاربران خود اطمینان می‌دهند که حساب کاربری و سرمایه آنها از تحریم‌ها مصون مانده و همچنین برای خریدوفروش می‌توانند از کارت‌های بانکی ایرانی استفاده کنند. صرافی رابین‌کش یکی از امن‌ترین و برترین صرافی‌های ارز دیجیتال فعال در کشور است.

تیم رابین‌کش باتکیه‌بر تخصص و توانایی خود و همچنین تجربه موفق سالیان متوالی توانسته محیط امن و مطمئن را برای کاربران ایرانی فراهم کند. استفاده از بازارهای گوناگون، تنوع کوین‌ها و توکن‌های لیست شده در رابین‌کش، امنیت بالای دارایی کاربران، امکان استفاده آسان از امکانات صرافی در موبایل و ابزارهای معاملاتی کارا و کاربردی از مزایای مهم این صرافی ایرانی است. برای استفاده از این صرافی و همچنین شرکت در مسابقه بزرگ تریدر برتر به سایت رابین‌کش مراجعه کنید.

کلام آخر


رابین‌کش در تلاش است تا با قدم گذاشتن در مسیر خلق ثروت برای هموطنان، پلتفرمی حرفه‌ای و به‌روز باشد و نیازهای شما را در این بازار برطرف کند. همچنین وبلاگ حرفه‌ای و تخصصی این صرافی در کنار کاربران است تا آنها را در جریان اخبار روز حوزه و مقالات آموزشی، تحلیلی قرار دهد. این مسیری است برای شروع معامله‌گری حرفه‌ای و آگاهانه در بازار خوش آتیه رمزارزها و ارتباط با جهان تکنولوژی‌های برتر دنیای امروز.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها