کد خبر: 527113
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۰۹:۲۷:۲۸
| |

الزام شرکت‌های بورسی به درج جزئیات هزینه انرژی

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در اطلاعیه‌ای به شرکت‌های تولیدی ثبت شده در سازمان بورس اعلام کرد: براساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس، شرکتها باید جزئیات هزینه‌های انرژی را تا 15 دی ماه بر روی کدال منتشر کنند.

الزام شرکت‌های بورسی به درج جزئیات هزینه انرژی
کد خبر: 527113
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۰۹:۲۷:۲۸

اعتمادآنلاین| محسن انصاری‌مهیاری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در اطلاعیه‌ای خطاب به شرکت‌های تولیدی ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز حسابرسان معتمد سازمان بورس موضوع مصوبه هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد الزام همه شرکت‌های تولیدی ثبت شده نزد سازمان به افشای جزئیات هزینه انرژی را ابلاغ کرد.

به گزارش فارس، در این نامه آمده است:‌ مطابق مصوبه مورخ 22 آذر 1400 هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر شد در راستای افزایش شفافیت اطلاعات و صورت‌های مالی شرکت‌های تولیدی ثبت شده نزد سازمان بورس شامل شرکت‌های درج شده در بازار پایه فرابورس، ناشران مذکور موظف هستند، هزینه‌های انرژی سال مالی 1400 و پیش‌بینی سال مالی 1401 را در قالب جدول پیوست از طریق اطلاعیه جزئیات هزینه‌های انرژی حداکثر تا پایان 15 دی ماه 1400 بر روی سامانه کدال منتشر نمایند.

ابلاغ انرژی بورس تهران

همچنین در صورتی که مصرف پیش‌بینی شده برای سال مالی 1401 بیش از 30 درصد نسبت به میزان مصرف انرژی در سال مالی 1400 تغییر داشته باشد ضروری است علت تغییر در مصرف انرژی در ستون توضیحات درج شود. مصوبه مذکور از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجرا است.

متن کامل این ابلاغیه را می‌توانید از اینجا + ابلاغیه انرژی + دریافت کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها