کد خبر: 527035
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۸:۴۹:۲۳
| |

مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

عوارض خروج مسافر در سال آینده همان 400 هزار تومان است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: معاون سازمان برنامه و بودجه گفت دولت در سال 1401 میزان عوارض خروج از کشور را همان 400 هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است.

عوارض خروج مسافر در سال آینده همان 400 هزار تومان است
کد خبر: 527035
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۸:۴۹:۲۳

اعتمادآنلاین| به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: جزئیات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی و نمایندگان سؤالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: نمایندگان سؤالات خود را در مورد تأثیرات حذف ارز 4200 تومانی بر کالاهای اساسی، میزان افزایش حقوق و دستمزد، نحوه افزایش یارانه‌ها، افزایش سن بازنشستگی، عوارض خروج از کشور، ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها، طرح‌های عمرانی و ... بیان کرده و به تشریح تمام جوانب تصمیمات دولت برای سال آینده پرداختند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: پورمحمدی در بحث عوارض خروج از کشور در سال آینده که طی دو روز گذشته در فضای مجازی و افکار عمومی سؤالاتی را ایجاد کرده، اعلام کرد، دولت در سال 1401 میزان عوارض خروج از کشور را همان 400 هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است و تنها دلیل ابهام ایجاد شده این است که تعداد مسافران را در سال آینده با توجه به نبود کرونا و افزایش میزان مسافرت‌ها تعیین کرده و بیشتر از دو سال گذشته در نظر گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها