کد خبر: 526925
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۴:۲۹
| |

ناصر فغفوری ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

سیر صعودی اجاره بهای اماکن صنفی دلیل مهم افزایش قیمت کالا و خدمات است

ناصر فغفوری گفت : هم اکنون در استان بیش از 7 هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب وجود دارد که بخش عمده این واحدها به صورت استیجاری هستند.

سیر صعودی اجاره بهای اماکن صنفی دلیل مهم افزایش قیمت کالا و خدمات است
کد خبر: 526925
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۴:۲۹

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در پانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از صنوف استان به صورت استیجاری فعالیت می کنند ، بالا بودن اجاره بهای این واحدها زمینه گرانفروشی برخی صنوف را فراهم می کند.


به گزارش برنا،مهندس ناصر فغفوری: هم اکنون در استان بیش از 7 هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب وجود دارد که بخش عمده این واحدها به صورت استیجاری هستند.

وی افزود: بیش از 95 درصد صنوف فاقد پروانه کسب استان و نیز افراد متقاضی تغییر مکان در پروانه کسب دارای محل استیجاری هستند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد: هم اکنون اجاره بهای اماکن صنفی در برخی نقاط زنجان بیش از سایر استان هاست و این امر نباید باعث شود بخشی از هزینه ها از جیب مردم تامین شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به افزایش فروش اینترنتی در صنوف استان عنوان کرد: میزان فروش غیرحضوری و الکترونیکی پیش از شیوع کرونا در استان حدود 4 درصد بود که این میزان هم اکنون به 17 درصد رسیده است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه مصوبه کشوری واگذاری امور غله و خدمات بازرگانی و نظارت بر توزیع آرد و نان و نیز انتقال دبیرخانه گندم ، آرد و نان به سازمان جهاد کشاورزی مطرح و مصوب گردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها