کد خبر: 526633
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۹:۵۸:۱۱
| |

انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌های دولتی/ تصویب تفحص از شرکت لاستیک بارز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون در نشست امروز ضمن انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی، با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز بررسی شد.

انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌های دولتی/ تصویب تفحص از شرکت لاستیک بارز
کد خبر: 526633
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۹:۵۸:۱۱

اعتمادآنلاین| غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 21 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست با رای کمیسیون، اعضای هیات تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی انتخاب شدند.

به گزارش فارس، وی درباره اسامی این هیات افزود: محمد علیپور، سید غنی نظری، محسن علیزاده، مسلم صالحی، رحیم زارع، احسان ارکانی، مجتبی رضاخواه، غلامرضا منتظری، سید محسن دهنوی، دشتی اردکانی، آرا شاوردیان، سیدنظام موسوی و محمد رشیدی، اعضای هیات تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی هستند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: موضوع درخواست تحقیق و تفحص از شرکت لاستیک بارز کردستان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با موافقت کمیسیون این درخواست تصویب شد.

مرحبا با اشاره به حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه کمیسیون اقتصادی اظهار کرد: احمد اصانلو در این جلسه در خصوص فعالیت‌ها و وظایف سازمان که بیشتر در حوزه تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و مشکلات پرسنل و رسیدگی به شرایط کاری آنهاست، گزارشی را ارائه کرد. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نگاه تحول‌گرایانه نسبت به ساختار تعزیرات دارد تا بتواند، اثربخشی و بهره‌وری این سازمان را افزایش دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها