کد خبر: 525446
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۲۱:۴۴:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله جمع‌بندی قرار دارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه در جلسه هفته آینده صحن کمیسیون مطرح خواهد شد.

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله جمع‌بندی قرار دارد
کد خبر: 525446
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۲۱:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 14 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: در بخش اول این جلسه رئیس اتحادیه فرش دستباف ایران و بافندگان فرش و بخش خصوصی فعال حضور داشته و درباره حمایت از فرش دستباف به عنوان یک هنر ملی، احیای فرش روستایی و فرش‌بافان و رفع مشکلات آنها در حوزه بیمه، حمایت بانکی و مالیات اظهار نظر کردند.

به گزارش فارس، وی افزود: در بخش دوم این نشست، مدیران بانک ملی ایران حضور داشته و درباره مشکلات، فرصت‌ها، تهدیدات، ترازنامه و صورت های مالی و ... به اعضای کمیسیون اقتصادی گزارش دادند، در این نشست بر تغییر ساختار بانک ملی برای پاسخگویی به نیازهای روز جامعه تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ضرورت وجود نظم در مدیریت و در ساختاردهی مناسب و تعیین تکلیف تسهیلات تکلیفی که به بانک تحمیل می شود از جمله مواردی بود که در نشست درباره آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی گفت: طرح مالیات برعایدی سرمایه نیز در این جلسه بررسی و قرار شد، متن تهیه شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس در اختیار دستگاه ها از جمله بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و ... قرار گیرد تا آنها نظرات کلی خود را اعلام و بعد از جمع بندی طی جلسه هفته آینده در صحن کمیسیون مطرح شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها