شرکت آب منطقه‌ای اصفهان: مشکل خط انتقال آب به یزد صبح امروز رفع شد

آبفا یزد: میزان تخریب زیاد است؛ اکیپ‌های امدادی هنوز درحال تعمیر هستند

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: امروز صبح رفع عیب از خط لوله انتقال آب انجام شد و از ساعاتی قبل پمپ‌ها در آبگیر روشن شده و ایستگاه پمپاژ راه افتاده است.

آبفا یزد: میزان تخریب زیاد است؛ اکیپ‌های امدادی هنوز درحال تعمیر هستند
کد خبر: 524166
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ۱۴:۲۶:۱۵

اعتمادآنلاین| پیش از این جوادیان‌زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد اعلام کرده بود که آب انتقالی به استان یزد به صورت کامل در مصارف شرب مورد استفاده قرار می‌گیرد و حجم آن به حدی است که حتی نیاز شرب یزد را هم به صورت کامل تامین نمی‌کند.

به گزارش انتخاب،همچنین روابط عمومی آبفا یزد در اطلاعیه اعلام کرده که نیروهای امدادی شرکت آب منطقه‌ای از دیشب در حال تعمیر تاسیسات خط اول انتقال آب یزد هستند و تمام تلاش نیروهای امدادی که از دیشب مشغول تعمیر تاسیسات خط اول انتقال آب یزد هستند، این است که تا امشب تعمیرات به پایان رسیده و جریان آب برقرار گردد.

میزان تخریب نسبتا زیاد است و اکیپ‌های امدادی به محض اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند و ‌فعالیت خود را جهت انجام تعمیرات آغاز کردند.

اکیپ‌های امدادی تمام تلاش خود را جهت دقت و سرعت عمل در انجام تعمیرات انجام می‌دهند و امیدواریم تا امشب تعمیرات به پایان رسیده و جریان آب انتقالی دوباره برقرار شود.

فارس اما در این رابطه گزارش داد که معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: امروز صبح رفع عیب از خط لوله انتقال آب انجام شد و از ساعاتی قبل پمپ‌ها در آبگیر روشن شده و ایستگاه پمپاژ راه افتاده است.


محمود چیتیان، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در خصوص وضعیت خط انتقال آب به یزد، اظهار کرد: حدود ساعت یک بامداد خط انتقال آب به یزد تخریب شد.

وی افزود: امروز صبح حدود ساعت هشت و نیم مشکل برطرف شد و حدود یک ساعت است که پمپ‌ها در آبگیر روشن شده و ایستگاه پمپاژ راه افتاده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها