اسدالله قلیزاده، رئیس صنف جایگاه‌داران کشور:

کارتخوان بانکی جایگاه‌های سوخت قطع شده / مراجعه کنندگان پول نقد همراه داشته باشند

رئیس صنف جایگاه‌داران کشور: از کسانی که به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کنند خواهش می‌کنیم که فعلا پول نقد همراه داشته باشند و جایگاه‌ها سعی می‌کنند پوزهای بانکی دیگر بانک‌ها را در فاصله زمانی کوتاه در اختیار مراجعان قرار دهند و تا آن زمان صبوری مردم مهم است.

کارتخوان بانکی جایگاه‌های سوخت قطع شده / مراجعه کنندگان پول نقد همراه داشته باشند
کد خبر: 524078
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۴:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله قلیزاده، رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: قطع پرداخت پایانه‌های بانکی متعلق به یک بانک در جایگاه‌های سوخت اتفاق افتاده است که دلیل قطعی آن مشخص نیست و تلاش برای حل مشکل ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: از دیشب با این مشکل مواجهیم و هم اکنون مشکل جدی شده است و مردم نمی‌توانند از این پایانه‌ها استفاده کنند و هم اکنون با قطعی در اکثر نقاط کشور مواجهیم.

قلیزاده ادامه داد: از کسانی که به جایگاه‌های سوخت مراجعه میکنند خواهش می‌کنیم که فعلا پول نقد همراه داشته باشند و جایگاه‌ها سعی می‌کنند پوزهای بانکی دیگر بانک‌ها را در فاصله زمانی کوتاه در اختیار مراجعان قرار دهند و تا آن زمان صبوری مردم مهم است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور ادامه داد: طبیعی است که به دلیل عدم امکان تسویه حساب مردم با کارکنان جایگاه‌ها صف در جایگاه‌هایی که فقط از یک پایانه بانکی استفاده می‌کنند وجود دارد.

قلیزاده گفت: هم اکنون متخصصین در تلاش هستند و برای رفع مشکل تلاش می‌کنند و جایگاه‌داران همه تمام تلاش و امکان خود را برای تسویه حساب با مردم و خلوت کردن جایگاه‌ها انجام می‌دهند.

وی با گلایه مندی از مسئولان در طی این سال‌ها گفت: همه از این مسائل اطلاع دارند و قابل پیش بینی بوده و ما بارها اعلام کردیم که متاسفانه توجهی نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها