کد خبر: 520086
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد:

اتصال 2100 پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: تا صبح روز شنبه 2 هزار و 100 پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است.

اتصال 2100 پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت
کد خبر: 520086
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه از زمان بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت، ستاد بحران تشکیل شد، گفت: این ستاد به صورت 24 ساعته و در دو شیفت فعال است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تا دیروز (جمعه) هزار و 500 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند و از شب گذشته تا صبح امروز نیز هزار و 520 جایگاه دیگر برای اتصال به سامانه بارگزاری شده اند.

سالاری افزود: به دلیل قطع سیستم ها از این تعداد 628 جایگاه دیگر به سامانه سوخت متصل شدند و امکان دریافت بنزین با کارت سوخت در آنها فراهم است.

به گفته سالاری، در حال حاضر( صبح شنبه 8 آبان) 2 هزار و 100 جایگاه در سراسر کشور امکان دریافت سوخت با کارت را دارند و در سایر جایگاه ها نیز بنزین با نرخ آزاد عرضه می شود.

وی ادامه داد: امروز نیز در تلاشیم تا 500 جایگاه دیگر به سامانه سوخت متصل شود و تعداد پمپ بنزین های متصل به سامانه سوخت به 2 هزار و 600 جایگاه برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها