کد خبر: 515768
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۰۹:۵۵:۵۹
| |

معاون وزیر راه و شهرسازی:

سقف بلیت قطار اربعین 220 هزار تومان است/ کاهش نرخ 25 درصدی برای کوپه‌های خانوادگی

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تمام خدمات با نرخ مصوب به زائران ارایه می‌شود و قیمت بلیت قطارهای چهارتخته 220 هزار تومان و قیمت بلیت قطارهای 6 تخته 166 هزار تومان است و برای حضور خانواده در کوپه قیمت‌ها تا 25 درصد کاهش پیدا می‌کند.

سقف بلیت قطار اربعین 220 هزار تومان است/ کاهش نرخ 25 درصدی برای کوپه‌های خانوادگی
کد خبر: 515768
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۰۹:۵۵:۵۹

اعتمادآنلاین| سعید رسولی درباره تمهیدات و برنامه‌های شرکت راه‌آهن جمهور اسلامی ایران برای بازگشت زائران اربعین حسینی اظهار داشت:‌‌ علاوه بر سه و چهار دستگاه قطارهای برنامه‌ای که در محور جنوب به صورت یک روز در میان در حال فعالیت و خدمت هستند ، در این محور از مبدا خرمشهر و اهواز به سمت تهران و مشهد دو گروه قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران در ایام اربعین پیش‌بینی کردیم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: یک گروه از قطارها، ریل باس هستند که حد فاصل مرز شلمچه تا شهر خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز به صورت پیوسته و رایگان زائران را جابه‌جا می‌کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود:‌ گروه دوم از قطارهای فوق العاده بین شهری پیش بینی کردیم که تا چهار قطار در روز قابل افزایش هستند و با توجه به میزان تقاضا تعداد این قطارها افزایش پیدا می‌کند.

رسولی با بیان اینکه روز گذشته عصر و شامگاه دو قطار فوق‌العاده از مبدا خرمشهر به تهران اعزام شد، گفت: امروز هم قطارهای فوق العده آماده ارایه خدمات برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی هستند.

وی با اشاره به اقدامات راه آهن برای جابه‌جایی عزاداران حسینی بازمانده از سفر عتبات عالیات تاکید کرد: روز دوشنبه که روز اربعین در ایران بود، برای بازماندگان از اربعین حسینی که امکان سفر به عتبات عالیات نداشتند، قطارهای حومه‌ای به صورت رایگان در مسیر شهر ری به ورامین به عزادارانی که در حرم عبدالعظمی حسنی حضور داشتند، خدمات ارایه دادند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره قیمت بلیت محور جنوب اظهار داشت: تمام خدمات با نرخ مصوب به زائران ارایه می‌شود و قیمت بلیت قطارهای چهارتخته 220 هزار تومان و قیمت بلیت قطارهای 6 تخته 166 هزار تومان است. نکته قابل توجه این است که تمام این قیمت‌های مصوب با رعایت پروتکل فاصله‌گذاری اجتماعی بین مسافران و پذیرایی محاسبه شده و برای حضور خانواده در کوپه قیمت‌ها تا 25 درصد کاهش پیدا می‌کند.

رسولی با تاکید بر اینکه گزارشی مبنی بر گران فروشی بلیت قطار دریافت نکرده‌ایم، گفت: نظارت‌ها به صورت میدانی انجام می‌شود و اینجانب شخصا از روز گذشته در ایستگاه قطار خرمشهر به صورت رندوم بلیت مسافران را بررسی می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها