اینترنت سازمانی یا پهنای باند اختصاصی چیست؟

بهترین پهنای باند اختصاصی را می توانید از طریق شرکت انتقال داده ماهان نت دریافت کنید. ماهان نت ارائه دهنده اینترنت پر سرعت مناسب برای سازمان ها و شرکت ها بر بستر های مختلف فیبرنوری، وایرلس و اینترانت است. پهنای باند اختصاصی یا همان اینترنت سازمانی دارای یک روش نصب با امنیت بالا به صورت بی سیم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

اینترنت سازمانی یا پهنای باند اختصاصی چیست؟
کد خبر: 513738
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۳:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بهترین پهنای باند اختصاصی را می توانید از طریق شرکت انتقال داده ماهان نت دریافت کنید. ماهان نت ارائه دهنده اینترنت پر سرعت مناسب برای سازمان ها و شرکت ها بر بستر های مختلف فیبرنوری، وایرلس و اینترانت است. پهنای باند اختصاصی یا همان اینترنت سازمانی دارای یک روش نصب با امنیت بالا به صورت بی سیم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.


بهترین پهنای باند اختصاصی را از ماهان نت دریافت کنید. پهنای باند اختصاصی در واقع مختص استفاده برای یک مشترک است. به عبارت دیگر می توانیم بگوییم مشترک نام برده سازمان، شرکت و یا نهادی است که از این سرویس استفاده می کند. با دریافت این اینترنت شما در واقع می توانید به صورت اختصاصی با تعیین سرعت دلخواه‌تان از سرویس خود استفاده کنید. در واقع شما مقدار پول بیشتری پرداخت می کنید تا به صورت اختصاصی مدیریت پهنای باند خود را به دست بگیرید.

در این سرویس دیگر نیاز نیست نگران کیفیت سرعتتان در ساعت های مختلف باشید زیرا این سرویس در تمام ساعات از شبانه روز یک کیفیت و یک سرعت را دنبال می کند. این سرویس دقیقا همانی است که به آن نیاز دارید و خودتان برای آن تصمیم می گیرید و همه چیز در اختیار خودتان است.

شما با دریافت سرویس پهنای باند اختصاصی از مزایای ذکر شده بهره‌مند می شوید. از این مزایا میتوان به استفاده از یک بستر ارتباطی با امنیت بسیار بالا برای انتقال داده ها، دارا بودن زیرساخت اختصاصی با پایداری و سرعت بالا، دارا بودن قابلیت ارائه اینترنت و اینترانت شبکه مجازی با سرعت بالا و متقارن، دارا بودن قابلیت مانتورینگ مصرف و مدیریت پهنای باند اختصاصی، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و پایداری و ثبات بالای سرویس به علت وجود تجهیزات حرفه ای و پورت ها در سرویس پهنای باند اختصاصی اشاره کرد.

امنیت پهنای باند اختصاصی:


امنیت این شبکه به قدری بالا است که لازم است بدانید این اتصال بدون واسطه انجام می شود و از طریق دو نقطه اصلی دکل اینترنت و دکل ما با اتصال نقطه به نطقه اطلاعات بارگذاری و دریافت می گردد. همچنین لازم است بدانید این اطلاعات در آنتن اول رمزگذاری می شود و به مقصد که آنتن دوم است می رسد و رمزگشایی می شود و در نهایت اطلاعات را دریافت می کنید.

ویژگی اینترنت سازمانی یا پهنای باند اختصاصی:


امنیت بالای سرویس
امنیت اطلاعات مشترکان
رقابت با سرعت خدمات Dial Up
استفاده مداوم از اینترنت پرسرعت
کنترل کیفیت همیشگی خدمات ارائه شده
پشتیبانی 24 ساعته در همه روز حتی ایام تعطیل
استفاده از باند های فرکانسی جهت ارائه خدمات بهتر
امکان برقراری ارتباط میان سازمان های مختلف در مکان های مجزا و مختلف
دارای پاپ سایت مختلف و متعدد جهت ارائه خدمات به تعداد مشتریان بیشتر
استفاده از پهنای باند اختصاصی با سرعت دریافت و ارسال دلخواه (برابر یا نابرابر)


پوشش دهی پهنای باند اختصاصی:


این سرویس در شهر های مختلف ایران پوشش دهی دارد. به راحتی می توانید با یک تماس پوشش دهی منطقه و شهر خود را بررسی کنید.

برای دریافت اینترنت پر سرعت سازمانی با پهنای باند اختصاصی در ماهان نت می توانید با شماره کشوری 1514 و شماره داخلی 87278-021 با کارشناسان ماهان نت ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید از طریق سایت سفارش خود را با توجه به فرم های درج شده ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل کنند. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید دیگر سرویس همانند TD-LTE از طریق لینک درج شده اقدام نمایید.

انواع روش های انتقال بهترین پهنای باند اختصاصی:


ارتباطات رادیویی
اتصال نقطه به نقطه
ارتباطات زمینی
بستر ارتباطات ماهواره ای


نحوه انتقال پهنای باند اختصاصی از طریق ارتباطات رادیویی:


در این روش،در محل سرویس دهی می بایست تجهیزاتی همانند یک رادیو و یک آنتن جهت دریافت و ارسال دیتا مورد استفاده قرار گیرد و از این طریق و اتصال از سمت شرکت ارائه دهنده شما یعنی ماهان نت ارتباط نقطه به نقطه بدون سیم بر قرار می شود و می توانید از سرویس خود استفاده بهینه را داشته باشید. این روش همانند روش نقطه به نقطه است. (point to point)

نحوه انتقال پهنای باند اختصاصی از طریق ارتباط نقطه به نقطه:


در روش دوم ارائه سرویس از طریق ارتباط نقطه به نقطه، در بین دو محل درخواستی شما برای دریافت سرویس ارتباط را برقرار می کنیم. این ارتباط امکان انتقال ترافیک خصوصی بر روی شبکه عمومی را دارا است. از بستر های مختلفی مانند فناوری به کار گرفته شده L2TP، VLAN، VPLS، MPLS و IP tunnel و یک بستر دیگر به عنوان انتقال اطلاعات از طریق اینترنت برای راه اندازی و تقسیم اهداف و شیوه پیاده سازی استفاده می گردد.

نحوه انتقال پهنای باند اختصاصی از طریق ارتباطات زمینی:


ارتباط زمینی دو حالت دارد که از این دو حالت میتوان به فیبر نوری که سرعت بالایی را دارا است و در واقع رشته ای از تارهای شیشه ای است که سبب انتقال اطلاعات حتی در نقاز خیلی دور و مسافت های زیاد می شود. یکی از راه های ارتباط از طریق فیبر نوری FTTX که نحوه کارکرد و عملکرد آن به گونه ای است که از شبکه توزیع نوری اصلی به محل درخواست کننده کشیده می شود.

و راه دوم ارتباط زمینی Leased Lines یا همان خط های قابل اجاره؛ خط تلفن دائمی است. این روش همانند نقطه به نقطه عمل می کند و بیشترین استفاده را برای سازمان های بسیار بزرگ است که دارای چندین شعبه هستند و در نقاط مختلف نیاز به این سرویس دارند.

نحوه انتقال پهنای باند اختصاصی از طریق بستر ارتباطات ماهواره ای:


آخرین روش اتصال به پهنای باند اختصاصی از روش وایرلس، روش ارتباطات ماهواره ای است. که جهت ایجاد ارتباط برای به وجود آمدن شبکه های خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش را بهتر است در آخر سر استفاده نمایید. راه های دیگر ممکن است دشوار تر باشند. از همین رو، می توانید این روش را بعد از امتحان کردن روش های دیگر استفاده کنید.

2

خدمات ویژه قبل از فروش ماهان نت:


ماهان نت بسیار مفتخر است که در کنار شما مشترکان عزیز قرار دارد. خدمات قبل از فروش ماهان نت شامل مواردی چون امکان سنجی سیستمی، مشاوره مطابق با نیاز مشتری، زمانبندی راه‌اندازی و اجرا، عرضه تعرفه های مختلف و راهنمایی ما در جهت انتخاب بهترین ها و در نهایت بازدید کارشناسان نصب از منطقه می شود.

خدمات ویژه پس از فروش ماهان نت:


ماهان نت در کنار دارا بودن خدمات و پشتیبانی قبل از فروش، از ارائه خدمات پس از فروش هم استفاده می نماید تا در جهت رشد و توسعه سرویس های خود گام بردارد. از خدمات پس از فروش می توان به حفظ ضریب پایداری، نظارت بر پروژه، پشتیبانی 7/24، نصب به موقع، رسیدگی به شکایات و بر طرف نمودن آن ها اشاره کرد. اگر از این سرویس خریداری کرده اید و یا قصد خرید آن را دارید میتوانید وارد سایت ماهان نت شوید و درخواست خود را از طریق صفحه پهنای باند اختصاصی در سایت ماهان نت ثبت کنید.

ویژگی دریافت بهترین پهنای باند اختصاصی ماهان نت:


دارای سیستم نظارت و پایش
پوشش دهی بالا در اکثر نقاط کشور
امکان ارائه سرویس در سراسر کشور
بهره مندی از نیروی جوان انسانی و خلاق و با دانش
بهره‌مندی از خدمات قبل و بعد از فروش و دریافت سرویس
بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی فنی در 24 ساعت 7 روز هفته
ارائه مشاوره رایگان در جهت پیاده سازی پهنای باند اختصاصی
تامین امنیت داده ها و حغظ امنیت و محرمانه ماندن اطلاعات
بهره‌مندی از خدمات با کیفیت ماهان نت بدون نیاز به پیگیری های مخابراتی


چرا پهنای باند اختصاصی ماهان نت:


با دریافت و خرید این سرویس از ماهان نت میتوانید اینترنت پر سرعت سازمانی را هر منطقه و شهری که قرار دارید، تجربه کنید. برای ثبت درخواست کافیست از طریق صفحه درخواست بهترین پهنای باند اختصاصی اقدام نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها