پلیس فتا:

به صرافی‌های آنلاین خارجی اعتماد نکنید/ در صورت کلاهبرداری دسترسی ندارید!

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به کاربران توصیه کرد که به صرافی‌های آنلاین خارجی اعتماد نکنند چرا که در صورت تعطیلی صرافی یا کلاهبرداری، دسترسی به مدیران آنها دشوار است.

به صرافی‌های آنلاین خارجی اعتماد نکنید/ در صورت کلاهبرداری دسترسی ندارید!
کد خبر: 512819
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۹:۴۰:۲۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به موضوع داد و ستد با صرافی های آنلاین خارجی اشاره و اظهار داشت: کاربران نباید به صرافی‌های آنلاین خارجی اعتماد کنند چرا که این صرافی‌ها در ایران نمایندگی نداشته و امکان مسدودی حساب کاربری و سرمایه کاربران ایرانی در این صرافی‌ها به بهانه‌های مختلف ازجمله احراز هویت وجود دارد.

به گزارش فارس، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: اگر هرکدام از این صرافی‌ها به بهانه تحریم‌های ظالمانه از ارائه خدمت به کاربران ایرانی خودداری کرده یا فعالیت خود را تعطیل و اقدام به کلاهبرداری کنند امکان شکایت و پیگیری قضایی موضوع بسیار پیچیده خواهد بود و دسترسی به مدیران این صرافی‌ها بسیار دشوار است.

وی گفت: افراد این موضوع را مدنظر داشته باشند که در هنگام ثبت‌نام و انتقال سرمایه به صرافی‌های خارجی احتمال از دست رفتن سرمایه وجود دارد لذا هرگز به این دسته از صرافی ها اعتماد نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها