کد خبر: 512795
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۱۵:۰۰
| |

لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون

روش‌های بسیاری برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. اپیلاسیون و لیزر دو مورد از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای زائد بدن هستند. اما سوالی که اغلب برای اکثر خانم‌ها به وجود می آید این است که کدام گزینه بهتری برای از بین بردن موهای زائد خواهد بود؟ لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون؟

لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون
کد خبر: 512795
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رهایی از شر موهای زائد یکی از دغدغه‌های همیشگی خانم‌ها است. روش‌های بسیاری برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. اپیلاسیون و لیزر دو مورد از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای زائد بدن هستند. اما سوالی که اغلب برای اکثر خانم‌ها به وجود می آید این است که کدام گزینه بهتری برای از بین بردن موهای زائد خواهد بود؟ لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون؟

استفاده از هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب بسیاری به همراه خواهد داشت. اگر قصد از بین بردن موهای زائد بدن‌تان با استفاده از لیزر یا اپیلاسیون را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت میان لیزر و اپیلاسیون بپردازیم و بهترین روش از بین بردن موهای زائد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

2

شیوه انجام اپیلاسیون و لیزر چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟


مهم‌ترین تفاوت لیزر و اپیلاسیون در نحوه انجام آن‌ها است. در روش از بین بردن موهای زائد با استفاده از اپیلاسیون، ابتدا موم را کمی گرم کرده و سپس مواد را روی سطح پوست مراجعه کننده پخش می‌کنند‌. سپس یک پارچه نازک یا پد مخصوص را روی موم قرار داده و به خوبی آن را به موم می‌چسبانند. 10 تا 15 ثانیه بعد در در خلاف جهت رشد موها پد را از موم جدا می‌کنند. این کار نیاز به مهارت خاصی دارد و اگر موم و پد در جهت درست قرار نگیرند باعث آسیب به بافت‌های پوستی و ایجاد خارش و سوزش بسیار در سطح پوست می‌شوند.

اما انجام لیزر برای رفع موهای زائد روشی کاملاً متفاوت دارد. در این روش بیمار به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و با استفاده از دستگاه لیزر در کمترین زمان موهای زائد از بین میروند. نور دستگاه لیزر موهای زائد سطح پوست را حرارت داده و می سوزاند‌. با حرارت دادن موی تیره رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و پس از مدتی برای همیشه از بین میرود. معمولاً کلینیک‌های زیبایی دستگاه‌های لیزر موهای زائد خود را از بزرگترین شرکت تجهیزات پزشکی ایران تهیه می‌کنند. به همین دلیل کیفیت انجام این روش بسیار مطمئن‌تر از روش اپیلاسیون خواهد بود.

تفاوت میزان درد اپیلاسیون و لیزر، کدام یک درد کمتری دارد؟


یکی دیگر از تفاوت‌های اساسی اپیلاسیون و لیزر میزان درد انجام آن‌ها است. درد انجام لیزر مانند ضربه‌ بسیار کوچک و آرامی است که با سطح پوست برخورد می‌کند. با پیشرفت دستگاه های لیزر موهای زائد ، بیمار کوچک‌ترین درد را در ناحیه لیزر احساس نمی‌کند و به آسانی از شر موهای زائد خود راحت می‌شود. اما درد اپیلاسیون بسیار بیشتر از لیزر است و در مواقعی این درد کاملا غیرقابل تحمل می‌شود.

حتی اگر قبل از انجام اپیلاسیون از کرم‌های موضعی برای کاهش درد استفاده کنید، حین انجام اپیلاسیون متوجه کنده شدن مو از سطح پوست و درد آن خواهید شد. پس از اپیلاسیون نیز ممکن است سوزش و خارش ناشی از آن کمی شما را اذیت کند. اما با استفاده از لیزر هیچگونه درد یا سوزشی پس از انجام درمان احساس نخواهید کرد.

3

تفاوت هزینه اپیلاسیون و لیزر برای رفع موهای زائد

یکی دیگر از تفاوت‌های لیزر و اپیلاسیون که معمولاً باعث گمراهی بیماران می شود، هزینه انجام آن‌ها است. شاید در نگاه اول از بین بردن موهای زائد با استفاده از اپیلاسیون اقتصادی‌تر از انجام لیزر به نظر برسد. اما در طولانی مدت، انجام اپیلاسیون بسیار بیشتر از لیزر برای شما هزینه در بر خواهد داشت. جلسات لیزر برای رفع موهای زائد معمولاً بین 6 تا 8 جلسه طول می‌کشد و پس از آن سالی یک بار برای شارژ مجدد باید به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید.

اپیلاسیون معمولاً ماهی یکبار انجام می‌شود و این تایم هیچگاه پایانی نخواهد داشت. از آنجا که لیزر درمانی قطعی برای رفع موهای زائد است تنها با پرداخت هزینه چند جلسه می‌توانید از هزینه‌های اضافی از بین بردن موهای زائد برای همیشه راحت شوید؛ اما اپیلاسیون پس از انجام مکرر چند ساله نیز نیاز به شارژ ماهانه دارد و پس از چند سال هزینه بسیار زیادی برای شما تراشیده خواهد شد.

کدام یک نتیجه بهتر و ماندگارتری خواهد داشت؟ لیزر موهای زائد یا اپلاسیون


انجام لیزر برای رفع و کاهش‌موهای زائد موردتایید FAD قرار گرفته است و پس از از انجام جلسات به صورت کامل، موهای زائد بدن شما برای همیشه از بین خواهند رفت. این روش هیچگونه اثر مضری برای پوست ندارد و درمان آن بسیار ماندگار و قطعی خواهد بود. در صورتیکه از بین بردن موهای زائد با استفاده از اپیلاسیون به هیچ وجه مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار نگرفته و موهای زائد بدن با استفاده از این روش تنها برای چند هفته از بین می‌روند.

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته لیزر موهای زائد مانند دستگاه لیزر کیوسوییچ باعث می‌شود تا نتیجه بسیار بهتری در امر لیزر موهای زائد دریافت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که انجام لیزر موهای زائد را در کلینیک‌های معتبر و با دستگاه‌های شناخته شده و با کیفیت انجام دهید تا در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

4

خرید بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد از شرکت آفتاب فروزان آریا


در این مطلب با با پاسخ به سوال لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون کدام یک برای رفع موهای زائد بهتر است به بررسی تفاوت‌های میان این دو روش پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد پرداختیم. همانطور که مطالعه کردید، استفاده از لیزر روشی بسیار بهتر و ماندگار‌تر برای از بین بردن موهای زائد شما خواهد بود. خرید یک دستگاه با کیفیت و معتبر به کلینیک‌های تخصصی و زیبایی کمک می‌کند تا اعتماد مشتریان خود را برای همیشه در این زمینه جلب کنند.

شرکت آفتاب فروزان آریا وارد کننده و تولید کننده انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد با بهترین کیفیت در ایران است. پزشکان و متخصصین عزیز می‌توانند برای خرید محصولات مورد نظر خود به سایت آفتاب فروزان آریا مراجعه یا با شماره 02188107070 تماس بگیرند. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز خواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها