کد خبر: 512160
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۰:۰۱:۰۰
| |

خرید ووچر پرفکت مانی

یکی از سیستم‌های بین المللی انتقال ارز به سراسر حساب‌های مالی در جهان، استفاده از خرید ووچر پرفکت مانی است. از آنجا که هیچگونه تحریمی از جانب شرکت پرفکت مانی برای کشور ما وجود ندارد، امکان خرید از هر سایت اینترنتی از طریق خرید ووچر پرفکت مانی برای ایرانیان وجود دارد.

خرید ووچر پرفکت مانی
کد خبر: 512160
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۰:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از سیستم‌های بین المللی انتقال ارز به سراسر حساب‌های مالی در جهان، استفاده از خرید ووچر پرفکت مانی است. از آنجا که هیچگونه تحریمی از جانب شرکت پرفکت مانی برای کشور ما وجود ندارد، امکان خرید از هر سایت اینترنتی از طریق خرید ووچر پرفکت مانی برای ایرانیان وجود دارد و همین امر باعث محبوبیت این رمز ارز شده است. با توجه به ضرورت وجود امنیت در استفاده از ارزهای دیجیتال برای کاربران، برخی از راهکارهای افزایش امنیت حساب در خرید ووچر پرفکت مانی و خرید بیت کوین را مرور خواهیم کرد.

خرید ووچر پرفکت مانی


دسترسی به خدمات مالی شرکت پرفکت مانی برای کاربران اینترنتی جهان و همچنین ما ایرانیان به راحتی امکان پذیر است و در هر یک از سایت‌های بین المللی که درگاه پرفکت مانی را داشته باشد، می‌توانید خرید خود را انجام دهید. یکی از قابلیت‌های پرفکت مانی این است که اگر تمایلی به افتتاح حساب پرفکت مانی نداشته باشید، می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی و وارد کردن کدهای ووچر، از خدمات پرداختی توسط ارز دیجیتال استفاده نمایید.

برخی از راهکارهای افزایش امنیت خرید پرفکت مانی بدین شرح است: اولین آی پی شما در هنگام ورود به حساب پرفکت مانی در سیستم ثبت شده و در دفعات بعد تنها با همان آی پی و یا در صورت تغییر آی پی با تایید کد ارسال شده به ایمیل خود، می‌توانید وارد شوید. امکان ورود به حساب توسط کد تاییدیه ارسال شده به شماره همراه شما وجود دارد. در نهایت استفاده از کارت کد که حاوی چند کد برای ورود به حساب و انجام تراکنش‌های مالی است، روش‌هایی برای افزایش امنیت خرید ووچر پرفکت مانی هستند.

2

خرید بیت کوین


بیت کوین یک دارایی دیجیتال یا ارز دیجیتال است که تولید، ذخیره کردن و انتقال آن به شکل دیجیتال صورت می‌گیرد. یکی از مزایای قابل توجه بیت کوین این است که هیچکس یا هیچ ارگانی آن را کنترل نمی‌کند و یا مالک آن نیست. بنابراین همه افراد می‌توانند بنابر آگاهی و نیاز خود، در آن مشارکت کنند و اجباری در پرداخت هزینه‌های واسطه‌ای نداشته باشند.

خرید بیت کوین و نگه داشتن آن، یکی از رایج‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در این دارای دیجیتال است. این نوع سرمایه گذاری غیر متمرکز بوده، قابل استفاده در تراکنش‌های بین المللی و با سرعت بالا است و امنیت بالایی نیز دارد. به منظور خرید بیتکوین ابتدا می‌بایست یک حساب کاربری معتبر به همراه احراز هویت برای درخواست کننده ثبت شود و سپس با شارژ حساب کاربری، می‌توانید به تراکنش‌های مالی آن دسترسی داشته باشید.

یکی از دغدغه‌های کاربرانی که نسبت به خرید بیت کوین اقدام می‌کنند، میزان امنیت در خرید و انجام تراکنش‌ها است. خوشبختانه اطلاعات شخصی کاربران در پرداخت‌های بیت کوینی پیوست نمی‌شود و از هویت افراد محافظت می‌گردد. به علاوه هر یک از کاربران بر روی تراکنش‌های خود به طور کامل کنترل خواهند داشت. به تمامی افرادی که اقدام به خرید بیتکوین می‌کنند توصیه می‌شود که برای محافظت بیشتر از تراکنش‌های خود، نسخه پشتیبان تهیه کنند.

3

اهمیت خرید ووچر پرفکت مانی، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال


یکی از دلایل مهم خرید ارزهای دیجیتال، این است به دور از هرگونه مسئله سیاسی و دولتی، باعث حفظ سرمایه ما می‌شود و هیچ یک از دردسرهای نگهداری و مراقبت از سرمایه فیزیکی را ندارد. خرید بیتکوین، پرفکت مانی و دیگر ارزهای دیجیتال که یک پدیده جهانی محسوب می‌شوند، به دور از هر گونه تحریم برای ایرانیان در دسترس بوده و معمولا باعث سوددهی آن‌ها در طولانی مدت خواهد شد.

خریدهای اینترنتی از سایت‌های خارجی و یا انتقال پول به خارج از کشور با کارمزد بسیار پایین و بدون دردسرهای رایج ارز فیزیکی، با استفاده از ارزهای دیجتال امکان پذیر خواهد بود. امنیت تمام پرداخت‌ها و تراکنش‌های مالی که توسط ووچر پرفکت مانی انجام می‌شود و همچنین بدون انقضا بودن آن‌ها، دلیل مهم دیگری برای خرید پرفکت مانی و دیگر ارزهای دیجیتال است.

بیطرفی و شفافیت همه اطلاعاتی که در مورد تامین ارز دیجیتال مانند بیت کوین وجود هم مزیت دیگری برای آن‌ها محسوب می‌شود؛ چرا که پروتکل‌های تامین ارزهای دیجیتال از طریق رمزنگاری، امنیت بالایی دارند و قابلیت دستکاری و یا تقلب در آن‌ها وجود ندارد.

4

دیجی دلار


جمعی از کارشناسان و متخصصان خبره در قالب گروه دیجی دلار، فعالیت خود را در حوزه پرداخت‌های بین المللی آنلاین از سال 1396 آغاز نموده اند و در زمینه پرداخت‌های ارزی، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید بیت کوین، نقد کردن سرمایه ارزی، خرید کاملا ایمن از سایت‌های خارجی و ... به صورت 100 درصد اتوماتیک مشغول به خدمات رسانی هستند. دیجی دلار، آموزش و افزایش آگاهی مردم از بازار ارزهای دیجیتال را در دستور کار خود دارد و در این مسیر برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی فنی در حوزه بلاکچین را به عنوان یکی از بخش‌های مهم رسالت کاری خود در نظر گرفته است.

یکی از اهداف مهم دیجی دلار، ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات ارزی سریع و امن با قیمت ارزان به کاربران خود است. به منظور افزایش امنیت تراکنش‌ها در دیجی دلار، همه اطلاعات مربوط به کاربران از طریق رمزنگاری و SSL صورت می‌گیرد. به علاوه اینکه تمامی سوالات شما در خصوص خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال توسط تیم پشتیبانی به 24 ساعته پاسخ داده خواهد شد و همچنین انجام تراکنش‌های مالی در هر ساعت از شبانه روز صورت می‌گیرد.

به موازات تمامی مزایایی که برای ارزهای دیجیتال، به ویژه پرفکت مانی برشمرده می‌شود، می‌توان به قابلیت فعال‌سازی و نقد کردن آن‌ها در زمان بسیار کوتاه و به صورت آنلاین اشاره نمود. در هنگام خرید ووچر پرفکت مانی پس از ثبت سفارش نزد دیجی دلار، پس از چند دقیقه، کدهای ووچر را دریافت خواهید کرد. علاوه بر آن در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید حساب پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها