کد خبر: 512083
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۳:۱۲:۰۰
| |

باید ها و نباید های مربوط به لوله بازکنی

دانستن بایدها و نبایدهایی حوزه لوله بازکنی سبب می شوند، معضل گرفتگی را بدون ایراد با هزینه مناسب رفع کنید. گرفتگی فاضلاب از جمله مشکلاتی است که بشر از گذشته تاکنون با ان روبه رو بوده است و به مرور روش ها و ابزارالات رفع ان دچار تحول شده است.

باید ها و نباید های مربوط به لوله بازکنی
کد خبر: 512083
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سیستم لوله کشی فاضلاب یکی از مهمترین بخش های ساختمان است. این سیستم جهت دفع بهداشتی و اسان انواع فاضلاب تولید شده در ساختمان تعبیه می شود. بهداشت محیط های امروزی به این لوله کشی ها وابسته است و کلیه ساختمان های امروزی بدان مجهز هستند.

این لوله کشی ها جهت هدایت فاضلاب به سیستم فاضلاب شهری یا سنتی تعبیه می شوند. اما در حال حاضر کلیه سیستم های لوله کشی نیز با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب درگیر هستند. اینکه کدام یک از لوله های فاضلاب ممکن است مسدود شوند قابل پیش بینی نبوده و باید امادگی لازم را جهت رفع ان و همکاری با یک شرکت معتبر را داشته باشید.

دانستن بایدها و نبایدهایی حوزه لوله بازکنی سبب می شوند، معضل گرفتگی را بدون ایراد با هزینه مناسب رفع کنید. گرفتگی فاضلاب از جمله مشکلاتی است که بشر از گذشته تاکنون با ان روبه رو بوده است و به مرور روش ها و ابزارالات رفع ان دچار تحول شده است.

شما می بایست یک سری نکات را در هنگام مشاهده اولین نشانه های گرفتگی مد نظر داشته باشید، تا از گسترش ان جلوگیری کنید.

بایدها و نبایدهای مربوط به قبل از گرفتگی لوله فاضلاب


یکی از مهمترین نکاتی که در زمینه لوله های فاضلاب و خدمات بعدی ان وجود دارد، جلوگیری از بروز گرفتگی ها است. گرفتگی لوله فاضلاب ایرادی است که به مرور زمان و به سبب رعایت نکردن برخی نکات ساده و پیش پا افتاده شکل می گیرد.

ایجاد انواع گرفتگی ها و خروج بوی بد فاضلابی مهمترین مشکلات اراز دهنده ناشی از عدم همین نکات ساده است. با توجه به کاربری متفاوت لوله های فاضلاب باید ها و نباید های استفاده از هر کدام متفاوت است.

چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب حمام جلوگیری کنیم؟


حمام محلی برای نظافت و شستشوی افراد خانه می باشد. ورود موی زاید، چرک اب، موی بلند، افتادن درب شامپو، ریختن تیغ اصلاح و سایر اجرامی که در این محیط استفاده می شوند، گرفتگی را شکل می دهند. بنابراین باید نسبت به ورود انها حساس بوده و از کفشور دارای صافی استفاده کرد.

چگونه می توان گرفتگی لوله فاضلاب توالت جلوگیری کرد؟


مهمترین بخش در فاضلاب ساختمان ها توالت ها هستند. برخی از مردم این عادت غلط را دارند که دوریز های بهداشتی خود را درون لوله توالت ها می اندازند. باید به شما بگوییم که در اینده نزدیک با گرفتگی لوله فاضلاب توالت روبه رو خواهید شد. این نوع گرفتگی بسیار شدید خواهد بود و رفع ان به لوله بازکنی با فنر نیازمند است.

برای رفع بوی بد فاضلاب توالت ها از زانویی و سیفون های متعددی استفاده می کنند و این باعث می شود تا احتمال وقوع گرفتگی بالا می رود.

نحوه جلوگیری از گرفتگی لوله ظرفشویی و روشویی ها چیست؟


یکی دیگر از مواد گرفتگی مربوط به سینک ظرفشویی ها و روشویی ها است. برای جلوگیری از گرفتگی لوله این بخش ها باید از ورود تفاله ها و پسماند های غذایی جلوگیری کنید. روغن و چربی حاصل از شستشو نیز در موارد گرفتگی نرمی را ایجاد می کنند. برای این موارد می توانید از اب جوش استفاده کنید

2

اب جوش می تواند چربی و روغن را حل کرده و گرفتگی نرم و سست را از بین ببرد.

فصول بارانی و گرفتگی لوله های فاضلاب


بیشترین امار نیاز به خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب در زمان بارندگی ها است. ورود اب باران به درون لوله های فاضلاب گرفتگی شدید را ایجاد می کنند.

لوله های فاضلاب در نهایت به فاضلاب اصلی متصل می شوند. ترکیب اب باران با فاضلاب می تواند گرفتگی ایجاد کنند. اب باران خاک و شن های ریز پشت بام را جمع اوری می کند و به درون فاضلاب هدایت می کند.

برای جلوگیری از این ایرادات از یک صافی مناسب برای ورودی ناودانی ها استفاده کنید.

بایدها و نبایدهای مربوط به شرکت های خدماتی


لوله بازکنی یکی از پر تقاضاترین خدمات در تهران و شهرها می باشد. به دلیل استفاده دائمی از این سیستم دفع فاضلاب بهداشتی ایرادات بعدی انها دور از انتظار نیست. از این خدمات رفع گرفتگی و رفع بوی بد توسط شرکت و افراد بسیاری ارائه می شود. بنابراین نباید دغدغه ای بابت رفع به هنگام این ایرادات داشته باشید.

اما اینکه ایرادات بدون اسیب با مناسب ترین هزینه انجام گیرد، نیازمند رعایت و نباید هایی است که در ادامه بدانها اشاره خواهیم کرد. همانطور که می دانید برای دسترسی به شماره این مراکز و افراد می توانید حتی به درب و دیوار منزل خود مراجعه کنید.

به عنوان مثال اگر در منطقه تهرانپارس باشید، شماره متخصصان لوله بازکنی تهرانپارس به صورت شبانه روزی در دسترس است. از گذشته تاکنون استفاده از برچسب های تبلیغاتی و تراکت ها یک روش مرسوم برای بازاریابی بوده است.

لازم به ذکر است که این موضوع برای تمامی محلات تهران صدق نمی کند، برای مثال دسترسی به خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد صرفا به روش های نوین مانند اینترنتی و سوشال مدیا انجام می پذیرد و در اصل شاهد افزایش تقاضا در این فضاها شده است.

اما این روش ها نمی تواند معیار مناسب انتخاب باشد. زیرا تخصص و مهارت و همچنین اعتبار انها در دسترس شما نخواهد بود. پس اگرچه گرفتگی لوله فاضلاب و بوی بد فاضلابی بسیار ازاردهنده است اما حتما برای تحقیق اولیه و انتخاب خود زمان اختصاص دهید.

3

لوله بازکنی پروسه پیش پا افتاده ای نیست که بتوان ان را با ابزار الات مخصوص انجام داد. این خدمات نیاز به بررسی های اولیه، دانش و مهارت قبلی و انتخاب مناسب ترین روش و ابزار جهت رفع انها است.

نباید فریب قیمت ارزان را بخورید


ترفند اصلی مراکز خدماتی نامعتبر و غیرفنی در ابتدا اعلام هزینه های بسیار پایین است. این خدمات از جمله مواردی است که ضرب المثل " هیچ ارزانی بی علت نیست وهیچ گرانی بی حکمت" را شامل می شود. اعلام قیمت پایین بدون بررسی و دانستن انچه که درون لوله فاضلاب می گذرد یک فریب بازاریابی مرسوم در این حوزه است.

اعلام قیمت دقیق نیاز به بررسی گرفتگی ها و تست اولیه دارد. بسیار پیش می اید که فاضلاب از لوله ها بالا می زند و عامل ایجاد گرفتگی چندان هم سخت نیست. در مقابل برخی از عوامل درون لوله برای خود جا خشک کرده اند و گرفتگی های دوره ای ایجاد می کنند. رفع این موارد نیاز به مهارت، زمان و ابزار دقیق است.

تماس با یک مرکز خدماتی معتبر سبب می شود تا علاوه بر پرداخت هزینه معین بایت تضمین خدمات و رفع کامل گرفتگی اسوده خیال باشید.

برگرفته از سایت: یاسان سرویس ( https://yasanservice.ir )

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها