کد خبر: 511778
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۴:۵۷:۰۰
| |

هفته دولت در استان کرمانشاه انجام می‌گیرد؛

افتتاح و بهره برداری از 52 میلیار ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی ارزنده است در راستای تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

افتتاح و بهره برداری از 52 میلیار ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای
کد خبر: 511778
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۴:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی ارزنده است در راستای تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی گفت: ایام هفته دولت را فرصتی ارزنده است در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: در هفته دولت 52 میلیارد ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افتتاح و بهره برداری می رسد.

وی گفت: در حوزه نگهداری راه های روستای روکش آسفالت راه روستایی چنگی شهرستان کرمانشاه به طول 3 کیلومتر با بودجه ای 25 میلیاردی اجرا شده و بهره برداری از آن آعاز شده است.

کرمی افزود: روکش آسفالت محور اسلام آباد غرب - سرمست به طول 2 کیلومتر و با بودجه ای 10 میلیاردی ریال اجرا شده است.

وی گفت: روکش آسفالت محور پاوه - نوسود در شهرستان پاوه بطول 1/3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال با آغاز هفته دولت به بهربرداری می رسد.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تلاش‌های این اداره کل برای بالابردن سطح ایمنی راه های تصریح کرد: استان کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در عرصه روکش آسفالت محورهای مواصلاتی محسوب می‌شود و امیدوارم با تداوم بتوانیم سطح ایمنی کاربران جاده‌ای استان کرمانشاه را افزایش دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها