کد خبر: 511083
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

معرفی بهترین پروازهای تهران به استانبول

استانبول شهری بی نظیر برای گردشگری و یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان برای سفر شناخته می شود؛ وجود طبیعت بکر، معماری های باشکوه، فرهنگ دوست داشتنی، غذاهای لذیذ و میهمان‌ نوازی بی نظیر مردمان این منطقه هر کدام به تنهایی دلیلی کافی برای سفر به این شهر زیبا و تاریخی هستند. در ضمن از طرفی وجود اشتراکات بسیار میان فرهنگ مردم ترکیه با مردم ایران، نزدیکی این دو کشور به هم، وجود مراکز خرید متنوع و عدم نیاز به صدور ویزا توریستی همگی باعث شده تا بسیاری از ایرانیان تور استانبول را برای تفریح و خرید کردن انتخاب کنند.

معرفی بهترین پروازهای تهران به استانبول
کد خبر: 511083
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| استانبول بزرگ ‌ترین شهر و مرکز اقتصادی، تجاری و فرهنگی ترکیه می باشد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا کرده است و استانبول تنها شهر دنیاست که در دو قاره جای گرفته است. این مقصد شهری بی نظیر برای گردشگری و یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان برای سفر شناخته می شود؛ وجود طبیعت بکر، معماری های باشکوه، فرهنگ دوست داشتنی، غذاهای لذیذ و میهمان‌ نوازی بی نظیر مردمان این منطقه هر کدام به تنهایی دلیلی کافی برای سفر به این شهر زیبا و تاریخی هستند. در ضمن از طرفی وجود اشتراکات بسیار میان فرهنگ مردم ترکیه با مردم ایران، نزدیکی این دو کشور به هم، وجود مراکز خرید متنوع و عدم نیاز به صدور ویزا توریستی همگی باعث شده تا بسیاری از ایرانیان تور استانبول را برای تفریح و خرید کردن انتخاب کنند.

11

خوب برسیم به موضوع بحث امروز؛ معرفی بهترین پروازهای تهران به استانبول! این روزها بیشتر مسافران ترجیح می دهند بصورت اینترنتی بلیط پرواز استانبول و یا تور مسافرتی استانبول خود را تهیه نمایند، خوب به همین منظور به دنبال بهترین و قابل اعتماد ترین آژانی مسافرتی در این زمینه هستند تا بتوانند با خیال راحت بلیط هواپیما خود را بخرند و راهی شوند. اما قبل از معرفی آژانس معتبر و بهترین در این زمینه می خواهیم اطلاعات پروازی استانبول را در اختیارتان قرار دهیم. خوب طول پرواز تهران استانبول به طور متوسط 3 ساعت و 20 دقیقه می باشد. اما مدت زمان پرواز تهران به استانبول با توجه به شرایطی مثل نوع مسیرها، تعداد توقف ‌ها و شرایط جوی و... امکان دارد که تغییر کند. همچنین ساعت پرواز تهران استانبول بسیار متغیر است که شما باید در سایت های گردشگری به دنبالش باشید.

2

در حال حاضر تمامی پروازهای فرودگاه آتاتورک استانبول به فرودگاه جدید استانبول انتقال یافته است. در ادامه لازم است بدانید که خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول جزو پرتردد ترین و محبوب ‌ترین بلیط هواپیما در میان مسافران ایرانی شناخته می شود. پیشنهاد می کنیم برای رزرو بلیط پرواز تهران به استانبول به سایت آژانس هواپیمایی سلام پرواز مراجعه کنید؛ چرا که این مجموعه سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای ترکیه به تمامی شهرهای توریستی این کشور در ایران فعالیت دارد و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی استانبول را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های متنوعی ارائه کند.

برای خرید آنلاین پرواز تهران به استانبول شما عزیزان در قسمت رزرواسیون سلام پرواز بعد از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...)، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده خواهید کرد. اما چنانچه قصد خرید بلیط برگشت هواپیما استانبول تهران را دارید تنها کافیست در باکس جستجوی پرواز تهران به استانبول بر روی فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد کلیک کنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا بشود. همچنین در بخش انتخاب نوع سفر برای خرید بلیط رفت و برگشت می توانید با انتخاب گزینه بلیط هواپیما تهران استانبول رفت و برگشت، پروازهای تهران استانبول را در مسیر رفت و برگشت این مسیر مشاهده و پرواز مناسب شرایط خود را خریداری کنید.

3

توجه داشته باشید که در حال حاضر بلیط پرواز از تهران به استانبول را می ‌توانید از طیف متنوعی از ایرلاین های داخلی و خارجی تهیه نمایید که از مهمترین و پرطرفدارترین آن‌ ها می‌توان به بلیط پرواز تهران استانبول ایران ایر، پرواز تهران استانبول ماهان ایر، بلیط تهران به استانبول قشم ایر، پرواز تهران استانبول هواپیمایی معراج، پرواز تهران استانبول هواپیمایی آسمان، پرواز تهران استانبول ترکیش و پرواز تهران استانبول پگاسوس اشاره کنیم؛ اما توجه داشته باشید که موضوع بحث امروز ما در خصوص بهترین و پرطرفدارترین ایرلاین های این مسیر هواپیمایی ماهان و هواپیمایی ترکیش هستند. چرا که این 2 پرواز سالهاست که جزو پرتردد ترین ایرلاین های داخلی و خارجی این مسیر شناخته می شوند.

تور استانبول پرواز ماهان

هواپیمایی ماهان با توجه به اینکه چندان قدیمی نیست اما در بین مسافران ایرانی‌ به شهرت و محبوبیت ویژه ای رسیده است. پرواز ماهان بیشتر اعتبار خود را مدیون پروازهای با کیفیت و عالی و همچنین وجود هواپیماهایی است که تا به حال کمترین مشکل را به وجود آورده ‌اند. این شرکت هواپیمایی با ناوگانی بزرگ و جا به جایی گسترده‌ بار و مسافر، این روزها بعنوان بزرگ ‌ترین شرکت هواپیمایی کشور نامبرده میشود که به مقاصد خارجی در اروپا، آسیا و خاورمیانه پرواز‌های روزانه و هفتگی دارد. ماهان ایر بیشترین سهم پرواز به سمت کشور ترکیه را دارد و در تمام روزهای هفته پرواز رفت و برگشت تهران استانبول را دارد، به همین دلیل همیشه جزو انتخاب های اول بیشتر مسافران این مقصد می باشد.

خوب اگر بخواهیم از مزیت پرواز داخلی مثل ماهان بگوییم باید بدانید که این ایرلاین نسبت به خدمات و امکاناتی که دارد کاملا ارزان و مقرون به صرفه است و شما می توانید با خیال راحت به مقصدتان برسید. در ادامه اگر تصمیم دارید تور استانبول پرواز ماهان را انتخاب کنید، پرواز ماهان می ‌تواند بهترین تجربه‌ در سطح عالی برای شما باشد. از آنجاییکه این هواپیمایی امکانات متنوع و مناسبی برای مسافران فراهم کرده، قیمت بلیط هواپیمایی ماهان شاید کمی گرانتر از دیگر ایرلاین های داخلی به نظر برسد، اما شک نکنید که این گرانی ارزشش را دارد.

4

البته که این را هم بگوییم در بعضی از بازه زمانی ها، قیمت بلیط ماهان با سایر ایرلاین ‌های داخلی و خارجی تفاوت چندانی ندارد. در ضمن بلیط خارجی ماهان نیز همین وضعیت را دارد، مخصوصا درست زمانی که بین یک ایرلاین خارجی و ماهان می ‌خواهید یکی را انتخاب کنید، خواهید فهمید که قیمت پرواز ماهان چندان هم گران نیست! در این شرایط بلیط هواپیما ماهان با توجه به شرایط و امکاناتی که به شما عرضه می کند، انتخابی عاقلانه و درستی برای شما خواهد بود. در نهایت شما می توانید بلیط هواپیما ماهان، خرید بلیط هواپیما استانبول و یا خرید بلیط پروازهای چارتری ماهان به سایت سلام پرواز مراجعه کنید و رزرو ارزانترین قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان را به راحتی انجام دهید.

5

تور استانبول پرواز ترکیش

شما مسافرین می توانید به دلایلی مختلفی به استانبول سفر کنید، بعضی از شما برای تفریح و استراحت، بعضی برای تجارت و کار، بعضی برای تحصیل و عده ای از شما هم جهت خرید ملک در ترکیه و زندگی کردن؛ برای تمامی شما مسافران استفاده از آفر تور استانبول با پرواز ترکیش دارای اهمیت بالایی می باشد و به دنبال نرخ مناسب با شرایط عالی هستید. خوشبختانه تعداد پروازهای ترکیش در تمام فصول به استانبول به بیش از 6 پرواز در روز می رسد که این پروازها به صورت چارتری و سیستمی برای شما قابل خرید میباشد. ضمنا پرواز ترکیش هم به فرودگاه جدید هم به فرودگاه صبیحا می نشیند.

6

ترکیش ایرلاینز در سال 1933 میلادی به عنوان هواپیمایی رسمی ترکیه افتتاح گردید. ایرلاین ترکیش ایرلاینز پروازهایی به بیش از 200 فرودگاه بین المللی در جهان را دارد و این شرکت با داشتن 250 مسیر پروازی، چهارمین شرکت بزرگ جهان از لحاظ مسیرهای پروازی و سومین ایرلاین بزرگ اروپا بعد از ایرفرانس و لوفت ‌هانزا از نظر جابجایی مسافر بشمار می رود و در حال حاضر رتبه اول پرواز بدون توقف را در اروپا دارد. همچنین ترکیش ایر با کسب جوایز بسیار زیادی در سال ‌های اخیر توانسته شهرت جهانی قابل توجهی کسب کند و به یکی از مطرح ترین ایرلاین ‌های جهان تبدیل شود.

لازم به ذکر است است که اگر ت ور استانبول پرواز ترکیش را انتخاب کردید، باید بدانید که ترکیش به دلیل ایرلاین خارجی بودنش قیمت بالایی هم دارد ولی امکانات و خدمات عالی و فوق العاده ای هم به مسافرانش ارائه می کند، اگر محدودیت مالی برای سفر به استانبول ندارید این ایرلاین ترکی می تواند گزینه ای منحصر به فرد برای سفر شما باشد. در دامه اینکه برای خرید آنلاین بلیط پرواز ترکیش ایرلاینز از ترهران به استانبول، تنها کافیست سه حرف اول نام شهر مبدا و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نمایید و تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص نمایید.

سپس با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از کلیک بر روی دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای ترکیش ایرلاینز برای مسیر تهران استانبول شما به نمایش در می آید. شما می توانید اطمینان داشته باشید که در سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز در بخش رزرواسیون آن و با ورود به لیست پروازهای ترکیش ایرلاینز، انواع بلیط ارزان ترکیش ایرلاینز و بلیط لحظه آخری ترکیش ایرلاینز نیز برای شما نمایش داده می شود. شما این امکان را دارید که به کمک فیلترهای موجود، لیست پروازها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب کنید و براحتی رزرو بلیط ترکیش ایرلاینز را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها