کد خبر: 510419
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۱۳:۱۴:۳۴
| |

بانک‌های خصوصی در تعطیلات پیش رو شعب کشیک ندارند

دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام کرد: از آنجا که سامانه‌های ساتنا و پایا از فردا تا شنبه هفته آینده تعطیل است، امکان تعیین شعب کشیک وجود نخواهد داشت‌.

بانک‌های خصوصی در تعطیلات پیش رو شعب کشیک ندارند
کد خبر: 510419
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۱۳:۱۴:۳۴

اعتمادآنلاین| در پی دستور ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی سراسر کشور از فردا تا شنبه هفته آینده، بانک‌ها، ادارات، سازمان بورس و اوراق بهادار و به جز مشاغل ضروری نیز تعطیل شدند.

به گزارش ایسنا، در این زمینه، محمد رضا جمشیدی_ دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در نامه‌ای جزئیات این تعطیلی را اعلام و مطرح کرده بود که هر یک از بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری و شنبه هفته آینده، در هریک از شهرها فقط یک شعبه و در تهران و شهرهای بزرگ حداکثر 10 درصد از شعب خود را با تعداد کارکنان محدود به صورت کشیک برای تسهیل امور خدمات الکترونیکی باز کنند.

اما اکنون وی در نامه‌ای دیگر اصلاحاتی در اطلاعیه قبلی تعطیلی بانک‌های خصوصی اعمال کرده و نوشته است: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا و نیز تعطیلی سامانه‌های بانکی ساتنا و چکاوک، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری از فردا تا شنبه هفته آینده تعطیل بوده و بنابراین، امکان تعیین شعب کشیک وجود نخواهد داشت.

در ادامه نامه دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی ذکر شده است: تمدید ضمانت‌نامه‌های بانکی در ایام تعطیل از طریق سامانه سپام در روز یکشنبه مورخ 1400/5/31 انجام خواهد گرفت. خواهشمند است که بانک‌ها و موسسات اعتباری تمهیدات لازم برای تامین اسکناس کافی در دستگاه‌های خودپرداز در ایام مزبور را داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها