کد خبر: 506224
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۱:۵۲:۴۲
| |

بنیانگذار اتریوم به دلایل امنیتی بازار رمزارزها را ترک کرد

بنیانگذار Ethereum می‌گوید نگرانی در مورد ایمنی او را ترک Crypto کرده استآنتونی دی یوریو استارتاپ دیجیتال خود را به نام Decentral می‌فروشد. آنتونی دی یوریو، یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال اتریوم، می‌گوید که کار با دنیای رمز ارز‌ها را به پایان رسانده است، این تصمیم تا حدودی به دلیل نگرانی در مورد امنیت شخصی است.

بنیانگذار اتریوم به دلایل امنیتی بازار رمزارزها را ترک کرد
کد خبر: 506224
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۱:۵۲:۴۲

اعتمادآنلاین| آنتونی دی یوریو استارتاپ دیجیتال خود را به نام Decentral می‌فروشد. آنتونی دی یوریو، یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال اتریوم، می‌گوید که کار با دنیای رمز ارز‌ها را به پایان رسانده است، این تصمیم تا حدودی به دلیل نگرانی در مورد امنیت شخصی است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دی یوریو 48 ساله از سال 2017 دارای یک تیم امنیتی است، تیمی که با او سفر می‌کند یا هر کجا که می‌رود با او همراهند. در هفته‌های آینده، او قصد دارد شرکت Decentral Inc را بفروشد، و مجدداً به امور خیرخواهانه و سایر مشاغل مرتبط با رمزنگاری متمرکز شود. او انتظار دارد به موقع ارتباط خود را با سایر استارتاپ‌هایی که با آن‌ها درگیر است قطع کند و دیگر برنامه‌ای برای تأمین اعتبار پروژه‌های بلاکچین در نظر ندارد.

دی یوریو که حاضر به افشای دارایی‌های رمزنگاری شده یا دارایی خالص خود نیست، گفت: "این یک دورنمای خطرناک است که من خیلی در مورد آن هیجان زده نیستم. من لزوماً در این فضا احساس امنیت نمی‌کنم و اگر روی مشکلات بزرگتر تمرکز کنم احتمالا امنیت بیشتری خواهم داشت. "

در سال 2013، دی یوریو اتریوم را تأسیس کرد، که خانه بسیاری از داغترین پروژه‌های رمزنگاری (به ویژه در امور مالی غیرمتمرکز) است و به مردم اجازه می‌دهد بدون واسطه‌هایی مانند بانک‌ها وام بگیرند، وام دهند و با یکدیگر تجارت کنند. اتریوم، رمزارز اصلی شبکه وی، ارزش بازار حدود 225 میلیارد دلاری دارد.

او در سال 2018 هنگام خرید بزرگترین و یکی از گرانترین اقامتگاه‌ها در کانادا سر و صدا به پا کرد و بخشی از هزینه آن را با پول دیجیتال پرداخت کرد. دی یوریو این پنت هاوس سه طبقه را به قیمت 28 میلیون دلار کانادا (22 میلیون دلار) در St. Regis Residences Toronto، هتل سابق ترامپ و در منطقه تجاری مرکز شهر خریداری کرد.

در سال‌های اخیر، دی یوریو وارد سرمایه گذاری در سرمایه‌های خطرپذیر و مشاوره در زمینه راه اندازی پروژه‌ها شد. وی همچنین مدتی مدیر ارشد دیجیتال بورس اوراق بهادار تورنتو بود. در فوریه 2018، فوربس ارزش خالص ثروت وی را تا 1 میلیارد دلار تخمین زد. قیمت اتریوم از آن زمان تاکنون بیش از دو برابر شده است.

مرکز Decentral یک مرکز نوآوری و توسعه نرم افزار مستقر در تورنتو است که بر روی فناوری‌های غیرمتمرکز تمرکز دارد و سازنده Jaxx، یک کیف پول دارایی دیجیتال است که امسال حدود 1 میلیون مشتری را به خود جلب کرد.

دی یوریو گفت که او با چند سرمایه گذار بالقوه صحبت کرده و معتقد است ارزش این شرکت "صد‌ها میلیون" خواهد بود. او انتظار دارد که این شرکت را به فیات یا هر شرکت موفق دیگری که در حوزه رمزارز‌ها فعال نیست بفروشد.


دی یوریو گفت: "من می‌خواهم در کار خود تنوع داشته باشم تا نامم با رمز ارز پیوند نخورد و مردی باشم که مشکلات پیچیده‌ای را حل می‌کند. او در پروژه Arrow, شرکت دارد، که توسط یکی از دوستان دبیرستانی وی اداره می‌شود حضور دارد و همچنین در حال رایزنی با یک سناتور از پاراگوئه است.

وی گفت: "من در صورت نیاز رمزنگاری می‌کنم، اما بسیاری از اوقات، اینطور نیست. این واقعاً درصد کمی از نیاز‌های جهان است. "

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها