کد خبر: 502191
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۴:۲۹:۴۵
| |

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران:

نظام حقوق و دستمزد باید عدالت‌محور باشد

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت: نظام حقوق و دستمزد باید ملتزم به قانون، عدالت محور و یکپارچه باشد. وقتی حقوق جمعی خاص بدون مبنای مشخص و شفاف، بی‌ضابطه افزایش یابد، باعث ایجاد تبعات ناعادلانه می‌شود.

نظام حقوق و دستمزد باید عدالت‌محور باشد
کد خبر: 502191
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۴:۲۹:۴۵

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور منتخب مردم ایران گفت: نظام حقوق و دستمزد باید ملتزم به قانون، عدالت محور و یکپارچه باشد.

به گزارش ایرنا، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

انصاری در این دیدار با تبریک انتخاب سیدابراهیم رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و امور و مقررات اداری نهادهای دولتی و حکومتی ارائه کرد.

سیدابراهیم رییسی نیز در این دیدار با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های پراکنده و غیرمنسجم در نظام حقوق و دستمزد گفت: وقتی حقوق جمعی خاص بدون مبنای مشخص و شفاف، بی‌ضابطه افزایش یابد، باعث ایجاد تبعات ناعادلانه می‌شود.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به ضرورت متناسب سازی حقوق با تورم، بر التزام به قانون، عدالت محور بودن و یکپارچگی نظام حقوق و دستمزد تاکید کرد.

رئیسی همچنین با تاکید بر نقش نظام اداری چابک در پیشگیری و مقابله با فساد و افزایش کارآمدی دولت، طولانی بودن فرآیندهای صدور مجوز کسب و کار را از جمله عوامل فسادزا در ساختار اداری کشور عنوان کرد.




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها