کد خبر: 502169
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۳:۴۷:۳۱
| |

سخنگوی گمرک:

گمرک دوغارون در مرز افغانستان همانند گذشته فعال است

سخنگوی گمرک گفت: گمرک دوغارون در خراسان رضوی همانند گذشته فعال است و هیچ مشکلی در رویه‌های گمرک‌های مرزی با این کشور وجود ندارد.

گمرک دوغارون در مرز افغانستان همانند گذشته فعال است
کد خبر: 502169
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۳:۴۷:۳۱

اعتمادآنلاین| سید روح اله لطیفی در خصوص مطلبی که یکی از نمایندگان سابق در فضای مجازی منتشر کرده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تحولات مرزی را رصد می کند و تمهیدات لازم توسط همه دستگاه ها برای هر اقدامی اندیشیده شده و نیروهای نظامی و امنیتی بر مرزها با افغانستان تسلط و اشراف کامل دارند.


به گزارش ایرنا، وی افزود: همه مرزهای ایران با افغانستان در رویه تجاری مانند گذشته فعال هستند و برای رویه مسافری نیز در مرز دوغارون با استقرار تیم وزارت بهداشت از همه افراد ورودی تست کرونا گرفته می شود و در صورت مثبت بودن تست افراد به افغانستان بازگردانده می شوند.


لطیفی گفت: با پیگیری صورت گرفته از همکاران گمرک دوغارون هیچ تغییری در گمرک اسلام قلعه افغانستان صورت نگرفته و پذیرش مسافر، کامیون ها و کالاها در دو طرف مرز به صورت عادی در حال انجام است.


وی تاکید کرد: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران دوری از تنش و توجه به آرامش، صلح و امنیت در افغانستان و گفتگوی افغان-افغان است.


محمودصادقی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توییتر فیلمی تحت عنوان درگیری در مرز ایران و افغانستان منتشر کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها