کد خبر: 500646
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۸:۳۳:۵۶
| |

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۰ تیر؛

نوسان آهسته و پیوسته بیت کوین/ مدیرعامل توئیتر علاقه‌ای به اتریوم ندارد

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

نوسان آهسته و پیوسته بیت کوین/ مدیرعامل توئیتر علاقه‌ای به اتریوم ندارد
کد خبر: 500646
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۸:۳۳:۵۶

اعتمادآنلاین| ارز‌های رمزنگاری شده در حال بهبودی آهسته، اما پیوسته از فروش زودهنگام بودند، اما در روز چهارشنبه بار دیگر کاهش یافتند، قیمت بیت کوین در حال حاضر از قیمت حداکثر 63 هزار دلار (45552 پوند) خود در آوریل فاصله گرفته است. بیت کوین با سقوط 0.7٪، صبح چهارشنبه با 34هزار و 219 دلار معامله شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رغم درخواست‌های مکرر کاربران حوزه ارز‌های دیجیتال از جک دورسی، مدیرعامل توئیتر، برای بررسی ارزهای دیجیتال، او همچنان به بیت کوین وفادار مانده است. او اخیراً در واکنش به کاربری که گفته بود دورسی به زودی اتریوم می‌خرد، با یک پاسخ «خیر» همه چیز را روشن کرد.

او در سال 2019 هم عدم تمایل خود را برای خرید اتریوم اعلام کرده بود. دورسی در کنفرانس بیت کوین 2021 اعلام کرد، بیت کوین مهم‌ترین موضوع در دوران زندگی او بوده است.

بیت کوین


بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 641.47 میلیارد دلار، در رتبه 1 بازار قرار داشته و سهم 44.00 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم


اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 255.95 میلیارد دلار، در رتبه 2 بازار قرار داشته و سهم 17.55 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر


تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 62.39 میلیارد دلار، در رتبه 3 بازار قرار داشته و سهم 4.26 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی


شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در 10 تیر را در ادامه این خبر ببینید:

جدول بیت کوین

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها