کد خبر: 499426
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۱:۰۵:۳۷
| |

رییس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی:

نهادهای انقلابی همه مالیات خود را پرداخت کرده‌اند

 رییس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت گفت: نهادهای انقلابی در سال 98 حدود 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص دادند و برخلاف ادعای وزارت خزانه‌داری آمریکا، این نهادها همه مالیات خود را پرداخته کرده‌اند و جزو خوش‌حساب‌ترین مودیان مالیاتی به شمار می‌روند.

نهادهای انقلابی همه مالیات خود را پرداخت کرده‌اند
کد خبر: 499426
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۱:۰۵:۳۷

اعتمادآنلاین| «محمد جواد ایروانی» به استناد گزارش‌های متعدد سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور مالیاتی کشور گفت: این برخلاف تبلیغات دروغین وزارت خزانه داری آمریکا و سازمان‌های وابسته به سی.آی.ای و رسانه‌های خارج‌نشین است.

به گزارش ایرنا، رییس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی با بیان اینکه موضوع بهره‌وری محور سوم سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، افزود:‌ همه نهادها، رویکرد بهره‌ورانه را مورد توجه قرار داده‌اند.

وی گفت: روحیه جهادی و مردم‌گرایی شاکله اصلی مدیریت نهادهای انقلابی است که منطبق با نیازهای واقعی و برگرفته از ارزش‌های انقلابی است.

به گفته این مسوول، رونمایی از واکسن ایرانی برکت، پروژه مرغ لاین آرین و ساخت روانکارهای صنعتی در مجموعه شرکت‌های تحت پوشش این نهادهاست که این موفقیت‌ها در شرایط سخت تحریمی و با وجود کارشکنی دشمنان خارجی به دست آمده است.

ایروانی ادامه‌داد: نهادهای انقلابی با اتکا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و این ویژگی را در خود نهادینه کرده‌اند.

وی اضافه‌کرد: ظرفیت هم‌راستایی نهادهای انقلابی با دولت یکی دیگر از مهمترین ویژگی این نهادهاست که در کنار توانمندسازی آحاد جامعه به توانمندی پایدار منتج می‌شود.

رییس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی گفت: نهادهای انقلابی در سال 1398 نزدیک به 2.5 درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص دادند و 622 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کردند.

به گفته وی، اهرمی کردن سرمایه‌های مردمی، پیشتازی در اقتصاد دانش‌بنیان، تشکیل صندوق‌های جسورانه و خطرپذیر و توجه به تکمیل زنجیره ارزش افزا از دیگر ویژگی‌های این نهادهاست.

ایروانی تاکید کرد: با این وجود نهادهای انقلابی جای سایر بخش‌های اقتصادی را تنگ نکرده اند و از رقابت با بخش خصوصی، تعاونی و شرکت‌های دولتی پرهیز می‌کنند.

وزیر اقتصاد دوران دفاع مقدس تاکید کرد: راهبرد اساسی کشور بایدتعامل و هم‌افزایی بین بخش‌های دولتی، خصوصی، نهادها و تعاونی‌ها باشد تا جهش اقتصادی به وجود آید.

مراسم اعطای جایزه ملی تعالی مربوط به نهادهای زیر نظر رهبر معظم انقلاب امروز برگزار و از شرکت های البرز دارو، سرمایه‌گذاری کوثر، نفت بهران، نفت پارس، جنرال مکانیک، پی، گروه سرمای‌ گذاری عمران و توسعه کوثر و شرکت توسعه آذربایجان با اهدای تنیس و لوح ویژه تقدیر شد و شرکت شفا فارمد جایزه ویژه اقتصاد مقاومتی را دریافت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها