نوبخت:

راه آهن اردبیل تا مغان و مرز جمهوری آذربایجان تداوم می‌یابد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اردبیل نقطه پایانی طرح راه آهن میانه - اردبیل نیست بلکه این خط ریلی تا منطقه مغان تداوم یافته و به آنسوی مرز (جمهوری آذربایجان) متصل خواهد شد.

راه آهن اردبیل تا مغان و مرز جمهوری آذربایجان تداوم می‌یابد
کد خبر: 494497
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۰۷:۴۷:۴۵

اعتمادآنلاین| محمد باقر نوبخت پنجشنبه شب در پایان سفر چند ساعته خود به استان اردبیل افزود: در سفر قبلی به استان اردبیل قول پرداخت 650 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل - میانه داده شده بود که در عمل دولت 660 میلیارد تومان به پروژه تزریق کرد.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه دولت با تامین اعتبار و تسریع امور قصد بهره‌برداری این پروژه را در این دو ماه آتی داشت اما مسیر سخت راه آهن و سختی کار، زمان افتتاح را به تاخیر انداخته و با تامین اعتبار مورد نیاز انتظار می‌رود در چهار ماه آینده طرح به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: برای پرداخت مطالبات پروژه مسئولان استانی اردبیل درخواست 400 تا 500 میلیارد تومان را کرده‌اند و انشالله با تامین آن مردم اردبیل بتوانند از راه آهن در چهار ماه آینده استفاده کنند.

معاون رئیس جمهوری همچنین به بازدید خود از سد خداآفرین و پروژه پایاب این سد اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای اجرای این پروزه از سوی دولت پرداخت شده است و برای تسریع در کارها در این سفر مصوب شد 500 میلیارد تومان در هفته‌های آتی به این طرح تزریق شود.

محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در سفری چند ساعته به استان اردبیل از سد و طرح پایاب خداآفرین در پارس‌آباد مغان، سد عمارت در گرمی مغان و پروژه راه آهن اردبیل - میانه بازدید و در جریان پیشرفت کارها در این پروژه‌ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها